;
coinex

مشخصات و قیمت آفیس 2021 توسط مایکروسافت منتشر شد

مشخصات و قیمت آفیس 2021 توسط مایکروسافت منتشر شد . شرکت مایکروسافت پس از انتشار این اطلاعات، قرار است در ۱۳ مهر ماه این مجموعه جدید را منتشر کند.

هدف از طراحی آفیس ۲۰۲۱، استفاده کسب‌ و کارها و کاربرانی هستند که از اشتراک این مجموعه نرم افزارها نمی‌خواهند استفاده کنند.

مشخصات و قیمت آفیس 2021

مجموعه آفیس ۲۰۲۱ قرار است همزمان با عرضه‌ی ویندوز ۱۱ وارد بازار شود. نسخه Home and Student شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، وان نوت و مایکروسافت تیمز بوده و قیمت آن ۱۵۰ دلار خواهد بود. مجموعه آفیس دارای نسخه‌ای دیگر به نام Home and Business هم هست که نرم‌افزار Outlook به این برنامه‌ها افزوده و امکان استفاده تجاری از آن را فراهم خواهد کرد که قیمت آن ۲۵۰ دلار خواهد بود.

آفیس ۲۰۲۱ شامل قابلیت‌های همکاری مایکروسافت ۳۶۵، ویرایش مشترک و همزمان، پشتیبانی از وان درایو و حتی یکپارچگی با مایکروسافت تیمز است و طراحی جدیدی خواهد داشت که ظاهر بخش زبانه‌ها آن تغییر کرده، گوشه پنجره‌ها گرد شده و طیف رنگی ویندوز ۱۱ به این نرم‌افزارها افزوده شده است.

مشخصات و قیمت آفیس 2021

از قابلیت‌های مایکروسافت ۳۶۵ که به آفیس ۲۰۲۱ افزوده شده، قابلیت‌های مدرن اکسل، بهینه‌سازی‌های پاورپوینت و پشتیبانی از ترجمه در Outlook است.

نسخه تازه‌ی ورد ۲۰۲۱ شامل پشتیبانی از فرمت OpenDocument (ODF) 1.3، زبانه جدید Draw و بهینه‌سازی‌هایی به منظور افزایش توان نرم‌افزار است. اکسل ۲۰۲۱ از تابع XLOOKUP ،LET و XMATCH و آرایه Dynamic پشتیبانی خواهد کرد. پاورپوینت ۲۰۲۱ دارای قابلیت ضبط اسلایدشو، نمایش مجدد طراحی‌های دستی، آرایش اطلاعات برای صفحه‌خوان‌ها و فرمت OpenDocument (ODF) 1.3 است.

هزینه اشتراک گرانترین طرح مایکروسافت ۳۶۵ سالانه ۷۰ دلار یا ماهانه ۷ دلار است که البته طرح خانواده‌ی آن با حداکثر ۶ نفر سالانه ۱۰۰ دلار یا ماهانه ۱۰ دلار است. این هزینه قابل استفاده در نسخه‌های PC، مک و موبایل ورد، اکسل، پاورپوینت، اکسس، پابلیشر، وان نوت، اوت‌لوک، وان درایو، مایکروسافت ادیتور و Microsoft Family Safety است.

آفیس ۲۰۲۱ در ۱۳ مهر ماه امسال با ویندوز ۱۱ همزمان عرضه خواهد شد. مایکروسافت نیز اعلام کرده است این مجموعه نرم‌افزاری در ویندوز ۱۱، ویندوز ۱۰ و سه نسخه اخیر macOS می‌تواند کار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات و قیمت آفیس 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر