;
coinex

دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)

عاشقان آسمان سرخ یکی از جدیدترین سریال‌های تاریخی کره‌ای است. در ادامه برای دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) با ما باشید.

عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) با داشتن بازیگرانی محبوب و داستانی گیرا توانسته به خوبی بین طرفداران کیدراما محبوب شود. این درام به نویسندگی یونگ یون گوول ساخته شده است که قبلا سریال ملودرام باش را نوشته است.

ما در ادامه لینک دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)

دانلود سریال کره ای Lovers of the Red Sky

ژانر تاریخی در بین سریال‌های کره ای بسیار محبوب است. سریال عاشقان آسمان سرخ نیز در این ژانر قرار دارد و داستان آن در زمان چوسان رخ می‌دهد. در این درام دخنر و پسر جوانی را می‌بینیم که از همان بدو تولد سرنوشتان به یکدیگر گره خورده است.

یک زن نقاش نابغه به نام هنگ که در پایتخت زندگی می‌کند، به عنوان اولین زن نقاش دوهواسیو یا آکادمی نقاشی سلطنتی کره برگزیده می‌شود. هنگ چون گی هم زیباست و شخصیتی مهربان دارد.

زمانی که او وارد قصر می‌شود، با اخترشناس نابینایی با نام هارام آشنا شود. پس از مدتی عشق در قلب آن‌ها شکوفا می‌شود و آن‌ها احساسات صادقانه یکدیگر را تشخیص می‌دهند؛ بی آنکه چون گی به نابینا بودن ها رام اهمیتی بدهد، به او عشق می‌ورزد.

دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ
دانلود سریال کره ای‌ عاشقان آسمان سرخ / دانلود رایگان قسمت 10 عاشقان آسمان سرخ با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال کره ای Lovers of the Red Sky

کیم یوجونگ (Kim Yoo Jung) در این مجموعه نقش نخستین نقاش زن سلطنتی را بازی می‌کند. هونگ چونگ گی از ابتدا نابینا به دنیا آمده است، اما یک روز به طور معجزه آسایی بینایی خود را به دست می‌آورد.

در مجموعه عاشقان آسمان سرخ شخصیت شاهزاده یانگمیونگ را ستاره دوست داشتنی گونگ میونگ بازی می‌کند. او یکی از اعضای خانواده سلطنتی با روحیه آزاد است که به هنر، خطاطی و شعر علاقه دارد. اگرچه او مملو از عاشقانه‌ها و تخیلات است، از درون احساس تنهایی زیادی دارد اما هیچ‌گاه این حس را درون خود پنهان کرده است.

شخصیت رام را، آن هیو سوپ (Ahn Hyo Seop) بر عهده دارد. او افسری نابینا با چشمانی قرمز است که می‌تواند ستارگان را به خوبی بشناسد. او به عنوان اخترشناس در کاخ سلطنتی مشغول به کار است. ها رام در دوران کودکی با قدرت آب به دنیا آمده بود.

از دیگر بازیگران اصلی سریال Lovers of the Red Sky کواک سی یانگ (Kwak Si Yang) است که شخصیت شاه جوهیانگ را بازی می‌کند، پادشاهی جاه طلب و بی‌رحم که نقش موثری بر قلب این سه جوان خواهد داشت.

اما در ادامه برای دانلود قسمت دهم عاشقان آسمان سرخ بدون سانسور همراه ما باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت دهم ادامه مطلب را از دست ندهید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 9 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)

دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت دهم

دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ
دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت دهم / دانلود سریال کره ای‌ عاشقان آسمان سرخ/ دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ
  • نام سریال: عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه SBS, ViuTV, Viki
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، درام، فانتزی
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • مدت زمان: 60 دقیقه

دانلود رایگان قسمت 10 عاشقان آسمان سرخ با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 360p

قسمت دهم عاشقان آسمان سرخ بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت دهم از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت دهم از تلگرام با کیفیت 1080p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر