;
coinex

آنر مجیک بوک 16 (Honor Magic Book 16) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

آنر مجیک بوک 16 (Honor Magic Book 16) رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن نیز در این رونمایی جدید شرکت آنر، معلوم گردیده است.

به تازگی آنر سه مدل لپ‌تاپ سری مجیک بوک را معرفی نمود؛ مجیک بوک ۱۶، ۱۶ پرو و مجیک بوک وی ۱۴ که لپ‌تاپ پرچم‌دار آنر به حساب می‌آید.

آنر مجیک بوک 16 (Honor Magic Book 16)

آنر با رونمایی از مدل‌های تازه‌تر لپ‌تاپ‌های خود، قابلیت‌های بیشتری به‌ آن‌ها می‌افزاید که در مجیک‌‌بوک ۱۶، ۱۶ پرو و وی ۱۴ هم این اتفاق دوباره افتاده است.

در بین این سه لپ‌تاپ، مجیک‌بوک ۱۶ و ۱۶ پرو دارای وزن کم‌تری هستند؛ ولی وی ۱۴ یک لپ‌تاپ پرچم‌دار و رده‌بالا شرکت آنر به حساب می‌آید.

آنر مجیک بوک 16 (Honor Magic Book 16)

مجیک‌بوک ۱۶ و ۱۶ پرو دارای نمایشگری LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، پردازنده‌ی Ryzen 7 5800H ای‌ام‌دی و کارت گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 3050، ابعاد نمایشگری معادل ۱۶٫۱ اینچی و سطح روشنایی ۳۰۰، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی PCIe SSD، دو درگاه یو‌اس‌بی سی ۳.۲، دو درگاه یواس‌بی نوع A نسخه ۳.۲ و یک درگاه ترکیبی برای میکروفون و هدفون، سیستم عامل پیش‌فرض ویندوز ۱۰ هوم‌ادیشن و باتری ۵۶ وات‌ ساعتی با یک شارژر یو‌اس‌بی سی ۶۵ واتی در جعبه‌ی است.

مجیک‌بوک ۱۶ قیمتی معادل ۸۰۵ دلار برای فروش دارد و مدل پرو نیز دارای قیمتی معادل ۹۶۰ دلار برای فروش است . فروش این دو محصول از هم اکنون در چین شروع شده است؛ اما هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تاریخ عرضه‌‌ی آن‌ها در بازارهای بین‌المللی وجود ندارد. البته لازم به ذکر است چنان چه در بازار جهانی نیز عرضه گردد تا ورود آن به ایران نیز زمان بیشتری خواهد برد و قیمت آن شامل گمرک و سود دلال‌ها نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر مجیک بوک 16 (Honor Magic Book 16) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر