;
coinex

تراشه های جدید کمپانی مدیاتک با نام Filogic رونمایی شدند

مدیاتک طی چند سال گذشته روند رو به پیشرفتی را طی کرده است و اکنون نیز تراشه های جدید کمپانی مدیاتک با نام Filogic رونمایی شدند .

مدیاتک با تراشه‌های قوی خود توانسته بخش بزرگی از بازار را بگیرد و اکنون با رونمایی مدیاتک از خانواده Filogic، اولین تراشه های Filogic 830 و Filogic 630 این خانواده را معرفی نمود.

تراشه های جدید کمپانی مدیاتک با نام Filogic

تراشه های ارتباطی، تراشه های بسیار یکپارچه و کارآمد، قابلیت محاسبه بالا، اتصال قابل اعتماد هستند و مجموعه ای از قابلیت‌های ارتباطی را ارائه خواهد داد.

این چیپست های تازه دارای بهترین ویژگی های کلاس خود با طراحی بسیار یکپارچه برای نسل بعدی راه حل های پهن باند رده بالا، سازمانی و خرده فروشی Wi-Fi است

تراشه های جدید کمپانی مدیاتک با نام Filogic

سری MediaTek Filogic در عصر جدید دارای راه حل های Wi-Fi هوشمند با سرعت فوق العاده، تأخیر کم و بهینه بودن مصرف فوق العاده برای تجربیات یکپارچه و همیشه متصل است.

طراحی تراشه Filogic 830 طبق معماری ۱۲ نانومتری است و دارای مجموعه ای از قابلیت‌ها را در قالب یک چیپست جمع و جور و با مصرف بسیار کم مصرف است که اجازه‌ی طراحی راه حل های متمایزی برای روترها، اکسس‌پوینت ها و سیستم های مش را می‌دهد.

این تراشه دارای چهار هسته پردازنده Arm Cortex-A53 با فرکانس حداکثر ۲ گیگاهرتز در هر هسته تا حداکثر +18،000 قدرت پردازش DMIP، پشتیبانی از 4 × 4 Wi-Fi 6/6E دوگانه برای اتصال تا 6Gbps، دو رابط اترنت 2.5 گیگابیتی و یک Host است. موتور شتابدهنده سخت افزاری Filogic 830 برای دانلود و شبکه Wi-Fi امکان اتصال زودتر و مطمئن تری را فراهم می نماید. افزون بر این برای کاربردهای نیازمند به سرعت بالا مثل بازی و AR/VR از MediaTek FastPath provision استفاده می‌کند.

تراشه Filogic 630 دارای Wi-Fi 6/6E NIC با دو باند و dual-concurrent مدل 2 × 2 تا 2.4GHz و 3 × 3 تا 5GHz یا 6GHz تا حداکثر 3Gbps، یک سیستم منحصر به فرد 3T3R 5/6GHz با ماژول های داخلی داخلی (FEMs)، دستیابی به تنوع و توانایی transmit beamforming با کمک آنتن سوم Filogic 630 است. ترکیب Filogic 630 با Filogic 830 برای راه حل های اتصال سه باند برای گیت‌وی های پهن باند، اکسس‌پوینت‌های سازمانی و در حقیقت، برای سرعت و پهنای باند بیشتر، با روترهای سطح خرده فروشی کاربردی است.

برند MediaTek بزرگترین تأمین کننده مجموعه های Wi-Fi است و جایگاه شماره ۱ در حوزه Wi-Fi و محصولات پهنای باند، روترهای سطح خرده فروشی، دستگاه های الکترونیکی مصرفی و بازی را دارد که نتیجه پیشرفت های مداوم در چند سال با متخصصان و فناوری های پیشرو در صنعت است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تراشه های جدید کمپانی مدیاتک با نام Filogic چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر