;
coinex

نسل جدید آیپد ایر اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد

مدت زیادی است که این خبر را می‌شنویم که نسل جدید آیپد ایر اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد و به تازگی اخبار جدیدی در این باره منتشر شده است.

مینگ_چی_کو طی یادداشتی درباره محصولات اپل گفته است که اپل برنامه‌ی خود برای استفاده از پنل اولد را در نسل بعدی آیپد ایر‌ لغو نموده است و همچنان از LCD استفاده خواهد کرد.

نسل جدید آیپد ایر اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد

در ماه مارس کو پیش‌بینی نموده بود که در سال ۲۰۲۲ آیپد ایر مجهز به پنل OLED خواهد شد ولی اکنون پیش‌بینی خود را رد نموده و می‌گوید اپل این برنامه‌ را ندارد. گویا دلیل این مسئله هم عدم مطابقت هزینه‌ها و کیفیت این پنل‌ها با انتظار اپل‌ها است.

قبلا کو پیش‌بینی نموده بود که سال آینده باید در انتظار استفاده از پنل Mini-LED در نسخه ۱۱ اینچی آیپد پرو باشیم که در یادداشت تازه‌اش هم دوباره بر این پیش‌بینی تاکید نموده بود. اکنون فقط آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی دارای چنین فناوری است که گویا علاوه بر قیمت و کیفیت، علت دیگر استفاده نکردن اپل از پنل OLED در آیپد ایر بعدی، آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۲ باشد.

نسل جدید آیپد ایر اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد

در حالی که اپل می‌خواهد از پنل Mini-LED در آیپد پرو ۲۰۲۲ استفاده کند و از طرفی آیپد ایر بعدی هم دارای پنل OLED است، احتمالا فروش این محصولات تحت تاثیر هم قرار گرفته و فروش آیپد پرو کم خواهد شد.

در صورتی که اپل همچنان خواهان استفاده از پنل LCD در نسل بعدی آیپد ایر است اما در کنار این مسئله به تحقیق و توسعه درباره فناوری‌های تازه‌ی نمایشگر برای تبلت‌هایش ادامه خواهد داد.

اپل قبل از آوردن پنل Mini-LED به آیپد پرو ۱۱ اینچی، احتمالا تا قبل از اتمام سال جاری میلادی از مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به این نمایشگر رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسل جدید آیپد ایر اپل از نمایشگر اولد بهره می‌برد چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر