;
coinex

زمان ساخت فصل دوم سریال ترسناک Squid Game مشخص شد؟

زمان ساخت فصل دوم سریال ترسناک Squid Game مشخص نیست! این در حالی است که بسیاری از هواداران نتفلیکس در انتظار خبری درباره‌ی فصل دوم بودند.

نتفلیکس با سریال Squid Game رکوردهای بزرگی را شکسته و استقبال خوبی از این سریال ترسناک جدید شده است. سریال ساخت کره جنوبی به موفقیتی جهانی رسیده است و هواداران الان درباره این که فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود یا نه، کنجکاو هستند.

زمان ساخت فصل دوم سریال ترسناک Squid Game

با وجود اصرارهای زیاد هواداران درباره‌ی ساخت فصل دوم، «هوانگ دونگ هیوک» درباره ساخت فصل دوم مردد است. او به ورایتی گفت:

برنامه‌های خوبی برای فصل دوم سریال Squid Game ندارم و فکر کردن به آن برایم بسیار خسته کننده است.

طبق گفته‌های هیوک، ساخت فصل دوم سریال بسیار طولانی و سخت بوده است. او در ادامه گفت: «من در انجام کارهای تیمی خوب نیستم، اما اگر بخواهم این کار را انجام دهم (فصل دوم) مطمئنا به تنهایی ساخته نخواهد شد. برای انجام این کار از چندین نویسنده و کارگردان با تجربه استفاده خواهم کرد.»

زمان ساخت فصل دوم سریال ترسناک Squid Game

اما گویا هواداران باید در انتظار اخبار جدیدی درباره فصل دوم Squid Game باشند. هوانگ در ادامه‌ی گفته‌های خود درباره فصل اول گفته است: «قصد داشتم داستانی را بنویسم که افسانه‌ای در مورد جامعه سرمایه داری مدرن باشد. چیزی که یک رقابت شدید را به تصویر می‌کشد و تا حدودی شبیه رقابت شدید زندگی است.»

این سریال در حال حاضر بعد از درام تاریخی Bridgerton دومین برنامه پرببینده نتفلیکس در همه‌ی دوران به حساب می‌آید. به هر حال هواداران همچنان خواهان ساخت فصل دوم این سریال هستند و باید دید این اتفاق سرانجام خواهد افتاد یا این که این سریال تک فصلی خواهد بود. شما می‌توانید برای دانلود فصل اول این سریال پرطرفدار به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان ساخت فصل دوم سریال ترسناک Squid Game چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر