;
coinex

جریمه 45 میلیون دلاری سامسونگ توسط دولت هلند

جریمه 45 میلیون دلاری سامسونگ توسط دولت هلند بعلت افزایش قیمت تلویزیون‌هایش اعلام شد. این قیمت گذاری سامسونگ بین ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ به عقیده مشتریان زیاد بوده است.

طبق گزارشات منتشر شده، گویا سامسونگ، فروشندگان آنلاین تلویزیون‌های خود را برای زیاد شدن قیمت تحت فشار گذاشته است که طبق قانون های نهاد نظارت بر مصرف‌کنندگان و بازار (ACM) در هلند غیر قانونی است.

جریمه 45 میلیون دلاری سامسونگ توسط دولت هلند

طبق بررسی‌‌های این نهاد، سامسونگ افزون بر فروشگاه‌های بزرگ آنلاین، خرده‌فروشان تلویزیون‌های این برند را جهت افزایش قیمت این محصول تحت فشار می‌گذارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ به فروشندگانی که قیمت‌گذاری پایین‌تر از حد سامسونگ دارند، پیام‌هایی در جهت افزایش قیمت‌ها می‌دهد. طبق ادعای کارمندان سامسونگ، این پیام‌ها فقط در قالب توصیه بوده است؛ ولی اعتقاد نهاد‌های نظارتی بازار بر این است که پیام‌ها در واقع هشداری برای متعهد نبودن به قوانین همکاری با این شرکت است و حتی سامسونگ به شکایت خرده‌فروشان از افزایش قیمت هم واکنش نشان داده است.

جریمه 45 میلیون دلاری سامسونگ توسط دولت هلند

 

این مستندات توسط ACM از پیام‌های واتساپ و ایمیل‌های ارسالی توسط سامسونگ به خرده‌فروشان جمع‌آوری گردیده است. مارتین اسنوپ، مدیرعامل ACM، در این‌باره می‌گوید:

رفتار سامسونگ رقابت را در سطح خرده‌فروشی را مخدوش کرده و منجر به افزایش قیمت برای مصرف‌کنندگان شده است.

از طرفی سامسونگ اتهامات وارده را قبول ندارد و معتقد است که همه قانون های رقابتی را رعایت نموده و هرگونه اقدامات قانونی لازم را برای خلاص شدن انجام می‌دهد.

حال باید دید آیا سامسونگ در این دعوا برنده خواهد شد و از این جریمه فرار خواهد کرد یا این که می‌بازد و مجبور می‌شود که جریمه‌ را بپردازد. به هر حال همه چیز در آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جریمه 45 میلیون دلاری سامسونگ توسط دولت هلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر