;
coinex

تمسخر مجدد واتساپ توسط تلگرام برای حذف پیام دوطرفه

تمسخر مجدد واتساپ توسط تلگرام برای حذف پیام دوطرفه اتفاق افتاد و تلگرام دوباره به قابلیت حذف دو طرفه پیام‌های ارسالی خود نازید.

پیام رسان واتساپ از محبوب‌ترین و پردانلودترین مسنجرها در همه دنیا است و با توجه به فیلتر شدن تلگرام در ایران نیز پرکاربرد شده است.

با وجود این، واتساپ دارای مشکلات و محدودیت‌های زیادی است که سبب شده کاربران انتقادات زیادی نسبت به آن داشته باشند. حتی بعضی از این مشکلات سبب طعنه و تمسخر از سوی رقیبانی مانند تلگرام شده است.

تمسخر مجدد واتساپ توسط تلگرام برای حذف پیام دوطرفه

اخیرا تلگرام در اکانت توییتری خود واتساپ را مسخره نموده و به علت یکی از مشکلات معروف واتساپ، به خود بالیده و عملکرد آن را به صورت غیر مستقیم مسخره کرده است.

اکانت تلگرام در توییتر، دو روز قبل عکس میم طوری منتشر کرده که به قابلیت حذف پیام به صورت دو طرفه اشاره دارد. کاربران در پیام رسان تلگرام خواهند توانست پیام‌های ارسالی را برای خود و حتی برای طرف مقابل پاک نمایند تا کاربر مقابل هم نتواند آن پیام را ببیند. خیلی از کاربران، به این قابلیت علاقه دارند و آن را کاربردی می‌دانند، اما در پیام رسان واتس اپ این امکان وجود ندارد و در صورت انجام چنین کاری طرف مقابل متوجه پاک کردن پیام خواهد شد.

تمسخر مجدد واتساپ توسط تلگرام برای حذف پیام دوطرفه

عکسی که تلگرام به تازگی توییت کرده هم درباره‌ی این مسئله است. در سمت راست تصویر به امکان حذف نمودن پیام برای هر دو طرف اشاره شده و در سمت چپ هم از اشتباه فرستادن یک پیام در صفحه چت حرف زده است. در واقع تلگرام با این میم، غیر مستقیم، امکان‌پذیر نبودن حذف پیام برای هر دو طرف در واتس اپ را مسخره نموده و گفته که اگر پیام اشتباهی در واتساپ برای شخص اشتباهی ارسال نمایید، چقدر بد می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تمسخر مجدد واتساپ توسط تلگرام برای حذف پیام دوطرفه چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر