;
coinex

ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز ؛ طلاق گرفتیم اما هنوز همدیگر را دوست داریم!

با اینکه ایلان ماسک و گرایمز در سپتامبر از یکدیگر جدا شدند، هنوز با یکدیگر زندگی می‌کنند. پس ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز چیست؟

ایلان ماسک بنیانگذار و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس‌ ایکس از جدایی نصفه نیمه خود و گرایمز خبر داد. در واقع آنها به طور رسمی و کامل از یکدیگر جدا نشدند بلکه در حالت نیمه جدایی هستند.

ایلان ماسک و گرایمز پسر بچه یک ساله‌ای به نام X Æ A-12 داشته و پس از گذشت 3 سال، ماسک در سپتامبر 2021 اعلام کرده که از همسرش جدا شده است. بنابراین کاربران کنجکاو هستند بدانند ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز چیست و چرا این زوج طلاق گرفته‌اند؟

ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز

ایلان ماسک خبر جدایی خود را از همسرش گرایمز تائید کرده است. او گفته است که به صورت نصفه نیمه از یکدیگر جدا شده‌اند اما جدایی آنها هنوز رسمی نشده است. ایلان ماسک گفته است:

ما به صورت نصفه نیمه از یکدیگر جدا شدیم اما همچانا یکدیگر را دوست داریم، همدیگر را مرتب می‌بینیم و روابط عالی داریم.

ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز

او در ادامه گفته است که دلیل عمده این وضعیت بیشتر به دلیل شرایط شغلی وی و گرایمز است. ایلان ماسک درباره علت جدایی با همسرش اینطور بیان می‌کند:

دلیل این جدایی بیشتر بخاطر این است که من مجبورم مرتبا به خاطر اسپیس ایکس و تسلا به تگزاس یا خارج بروم و گرایمز نیز به‌دلیل شغل خود که خوانندگی است، مجبور است در لس آنجلس بماند. الان هم گرایمز با من زندگی می‌کند و بیبی ایکس نیز در اتاق کناری ماست.

ملاقات‌های این دو در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و در ماه مه سال گذشته دارای فرزند شدند. گرایمز در مراسم فرش قرمز مت گالا در ۱۳ سپتامبر امسال به تنهایی حضور داشت. ایلان ماسک و گرامیز در ضیافت مت گالا ۲۰۱۸ بود که برای نخستین بار به عنوان زوج در برابر عموم ظاهر شدند.

ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز

قصه آشنایی ماسک با گرایمز از تکست مسیجیینگ Text Messaging درباره احساس مشترکشان نسبت به طنزآمیز بودن هوش مصنوعی AI شروع شد وبعد از آن، این زوج شیفته یکدیگر شدند.

گرایمز خواننده، موزیسین، ترانه نویس و تهیه کننده آلبوم های موسیقی کانادایی بوده که نام واقعی اش کلر الیس بوچر Clair Ellise Boucher است. سبک موسیقی او متنوع و از انواع پاپ، دریم پاپ Dream Pop، آرت پاپ Art Pop، الکترونیک و پاپ تجربی Experimental Pop و آر اند بی R&B  بوده و از سال ۲۰۱۲ تاکنون چندین آلبوم بیرون داده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: stylecaster

نظر شما در خصوص ماجرای جدایی ایلان ماسک و گرایمز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر