;
coinex

لپ تاپ های جدید ایسر با ویندوز 11 رونمایی شد

به گفته ایسر، لپ تاپ های جدید ایسر با ویندوز 11 رونمایی شد . طبق گفته‌ی ایسر نخستین‌ لپ تاپ این شرکت با تمرکز بر پایداری ساخته شده است.

نخستین لپ تاپ ایسر با تمرکز بر پایداری مواد ساخته شده است چرا که حدود ۳۰ درصد شاسی و ۵۰ درصد درپوش کیبورد تولید شده است.

لپ تاپ های جدید ایسر با ویندوز 11

علاوه بر این ایسر بر شاسی دستگاه خود نیز رنگ ندارد تا مثل بسیاری از دستگاه‌های بازیافتی دارای ظاهری دانه ای و برچسب‌.هایی با پیام محافظت از زمین است.

لپ‌‌تاپ Aspire Vero دارای پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل با پردازشگر گرافیکی گرافیکی Iris Xe و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پشتیبانی از Wi-Fi 6، دو پورت USB Type-A، پورت USB Type-C و HDMI 2.0 برای خروجی ویدیو و دو نسخه شامل نسخه مجهز به پردازنده Core i7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD قیمتی ۸۹۹.۹۹ و نسخه دیگری مجهز به پردازنده Core i5، رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در آینده قیمتی ۶۹۹.۹۹ دلار است.

ایسر سوئیفت ۵ دارای پردازنده‌های اینتل (حداکثر Core i7)، باتری با ماندگاری تا ۱۷ ساعت، نمایشگر ۱۴ اینچی فول اچ‌دی با ۳۴۰ نیت روشنایی، ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و محاظ گوریلا گلس محافظت است که امروز با قیمتی ۱۰۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

لپ تاپ های جدید ایسر با ویندوز 11

نیترو ۵ لپ‌‌تاپ گیمینگ اقتصادی ایسر دارای پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti انویدیا، دو اندازه مختلف با نمایشگرهای ۱۵.۶ و ۱۷.۳ با وضوح فول اچ‌دی و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، اتصال اترنت و تاندربولت ۴ است. این لپ تاپ از اواسط اکتبر وارد بازار می‌شود و دو نسخه مختلف با قیمت‌های ۷۶۹.۹۹ و ۱۱۹۹ دلاری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ های جدید ایسر با ویندوز 11 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر