;
coinex

سریال Squid Game محبوب ترین سریال نتفلیکس شد

سریال Squid Game محبوب ترین سریال نتفلیکس شد. این سریال علاوه بر کره و آمریکا در ۹۰ کشور دیگر نیز رتبه اول پر بیننده‌ای سریال نتفلیکس را کسب کرد.

پس از موفقیت سریال Squid Game در نتفلیکس ثابت شد که اضافه کردن محتوا از سطح جهان در  این سرویس انتخاب غلطی نبوده است و کاملا درست بوده است.

سریال Squid Game محبوب ترین سریال نتفلیکس

البته لازم به ذکر است که موفقیت سریال Squid Game فقط مخصوص کره جنوبی، کشور سازنده این اثر نیست و علاوه بر آمریکا تقریبا در ۹۰ کشور دیگر هم در صدر جدول پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس هست.

طی گزارش منتشر شده‌ای، نتفلیکس اعلام نموده که سریال Squid Game خواهند توانست که به بزرگ‌ترین مجموعه سرویس نتفلیکس تبدیل گردد و رقیبانی مانند سریال Bridgerton، سریال Lupin و سریال The Witcher را حتی از پا بیاندازد و شکست بدهد.

سریال Squid Game محبوب ترین سریال نتفلیکس

در صورتی که به دست آوردن رتبه نخست برای سریال‌های انگلیسی زبان غیر طبیعی نیست اما کسب این رتبه برای یک مجموعه کره‌ای تحسین برانگیز است. سریال Squid Game معنای تازه‌ای به کلمه وایرال داده است و به چنان موفقیتی رسیده است که حتی نتفلیکس هم توقع آن را نداشته است.

طبق سایت‌های سنجش میزان محبوبیت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی در سطح جهان در همه کشور‌ها به غیر از یک یا دو کشور مثل دانمارک، سریال Squid Game به محبوب‌ترین مجموعه نتفلیکس تبدیل شده است.

سریال Squid Game فضای مجازی را هم پر نموده و روزانه هزاران توییت درباره‌ی آن به اشتراک گذاشته می‌شود و احتمالا در مراسم هالووین امسال هم افراد زیادی در فضای مجازی با پوشش این سریال ببینیم چرا که لباس ساده‌ای دارد.

با توجه به موفقیت فصل اول سریال Squid Game، ساخت فصل دوم آن نیز تضمین گردیده است و با توجه به نوع اتمام فصل اول سریال Squid Game احتمالا این بازی نیز ادامه خواهد داشت اما با وجود این که هوانگ دونگ هیوک به‌ تنهایی نویسندگی و کارگردانی فصل اول سریال Squid Game را انجام داده است اما برای فصل دوم اعلام کرده که نیاز به کمک دارد که قطعا نتفلیکس نیز همه‌ی احتیاجات هوانگ دونگ هیوک را فراهم می‌کند.

البته این که تا چه زمانی سریال Squid Game صدرنشین جدول‌ بماند، معلوم نیست چرا که ساخت فصل دوم آن نیز قطعی شده و دیگر نیاز به حمایت ندارد پس احتمالا نتواند رتبه یک جدول را مدت طولانی نگه دارد. از طرفی تاکنون مجموعه دیگر موفقیت سریال Squid Game را به دست نیاورده است و معلوم نیست که سرانجام چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال Squid Game محبوب ترین سریال نتفلیکس چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر