;
coinex

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

سریال بازی مرکب به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم به بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) بپردازیم.

نتفلیکس سریال کره‌ای بازی مرکب را در 17 سپتامبر 2021 منتشر کرد. این سریال با موفقیت خود در 19 سپتامبر در لیست برترین سریال‌های نتفلکیس قرار گرفت و شماره 8 را در این لیست به خود اختصاص داد. بازی مرکب در روز بعد به شماره دوم لیست صعود کرد. این سریال در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در نظر گرفته می‌شود.

داستان این سریال بر پایه گروهی از افراد با ملیت‌های مختلف بوده که برای انجام یک سری بازی‌های کودکانه با برخی عوامل تهدیدکننده در زندگیشان دعوت شده‌اند تا شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند. افراد با بردن این بازی حدود 45.6 میلیارد وون معادل 38.6 ملیون دلار دریافت خواهند کرد.

داستان این سریال چیزی فراتر از یک نمایش ساده است به همین دلیل موجب می‌شود شما تا آخر این سریال را ببینید، همچنین داستان این سریال به گونه‌ای جذاب نوشته شده که حتی امکان گریه کردن با آن نیز فراهم است. در ادامه این مقاله با معرفی بازیگران سریال Squid Game همراه شما خواهیم بود.

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

همانطور که گفتیم در این سریال افردی وجود دارند که می‌خواهند شانس خود را برای برد در یک بازی امتحان کنند و برد در این بازی برای آن‌ها جایزه‌ای معادل با 40 ملیون دلار را همراه خواهد داشت. گی هون یکی از شخصیت‌های این سریال که توسط لی جونگ جه بازی شده پس از اخراج از کار خود بسیار ناامید از زندگی و شکست خورده است.

گی هون تصمیم می‌گیرد برای نجات خود و کسب جایزه، شانس خود را در این بازی امتحان کند. او خود را در لیست افرادی که می‌خواهند در این رقابت شرکت کنند، ثبت‌ نام می‌کند.

سانگ وو از دیگر شخصیت‌های این سریال که توسط پارک هه سو نقش آفرینی شده، دوست قدیمی گی هون بوده که در حوزه نقاشی به مشکل برمی‌خورد، او نیز تصمیم می‌گیرد که به افراد شرکت‌کننده در این بازی اضافه شود.

می‌توان گفت این بازی هیجان‌انگیز نقریبا مانند یک بازی ورزشی است. شرایط آن این گونه است که این بازی تنها یک برنده خواهد داشت. این بازی به این دلیل به بازی ماهی مرکب شناخته می‌شود زیرا که در زمین بازی آن افراد باید از نظر شکل و ظاهر شبیه به یک ماهی مرکب به نظر برسند.

موضوعی که باعث شده داستان سریال بازی مرکب از داستان سریال‌های دیگر متفاوت باشد آن است که این سریال درباره یک نمایشنامه طنز و یا مانند سبک هانگر گیمز نیست بلکه در عوض این سریال درباره موضوعات مشابه جهانی از جمله مهربانی، خانواده، دلسوزی و غیره است که هیچ‌گونه موانع زبانی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

با داستان این سریال که به عنوان یکی از جدیدترین سریال های کره ای 2021 شناخته می‌شود، آشنا شدید، در ادامه این مقاله ابتدا ما لیستی از بازیگران سریال Squid Game را در اختیار شما قرار خواهیم داد و سپس به بیوگرافی بازیگر های سریال Squid Game 2021 خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

سریال کره ای big mouth

سریال زن بی نظیر

بازیگران سریال Squid Game

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)
بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)/بازیگران سریال بازی ماهی مرکب

در این قسمت از مقاله اسامی بازیگران سریال بازی ماهی مرکب در اختیار شما قرار گرفته است. پس از اعلام اسامی این بازیگران در قالب لیست به خلاصه‌ کوتاهی از بیوگرافی بازیگرهای سریال Squid Game 2021 خواهیم پرداخت. ما در معرفی هر کدام از این بازیگرها ابتدا به نقش آن‌ها در سریال و سپس به بیوگرافی آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

  • لی جونگ جه در نقش سئونگ گی هون
  • پارک هه سو در نقش چو سانگ وو
  • هویون جونگ در نقش کانگ سا بیوک
  • وی ها جون در نقش جون ها
  • هه سانگ تا در نقش جانگ دک سو
  •  کیم جو ریونگ در نقش هان می نیه

بیشتر بخوانید:

سریال سلول های یومی

سریال نقاب

لی جونگ جه (Lee Jung Jae)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)
بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)/بیوگرافی بازیگرهای سریال Squid Game 2021

لی جونگ جه یکی از اصلی‌ترین بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) است که نقش سئونگ گی هون را بازی می‌کند. سئونگ گی هون یک فرد قمارباز و مطلقه است که مشکلات مالی بسیار زیادی دارد. این مشکلات در حال حاضر مانند یک سد در راه گرفتن حضانت دخترش قرار گرفته‌اند.

گی هون در سریال همراه با مادر خود زندگی می‌کند و به تازگی متوجه شده که مادرش دیابت داشته و نیاز به عمل دارد. زمانی که او درباره بازی مرکب و پول بسیار زیادش از دیگران می‌شنود، تصمیم می‌گیرد که در آن شرکت کند تا با استفاده از جایزه آن بتواند بدهی‌های خود را بپردازد و هزینه‌های عمل مادرش را پرداخت کند.

بازیگر کره‌ای، لی جونگ جه در 15 دسامبر 1972 به دنیا آمده و در حال حاضر 48 سال سن دارد. او پیشه هنرپیشگی خود را در ابتدا قبل از آن‌که در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف بازی کند، به عنوان یک مدل آغاز کرده است.

لی جونگ جه در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی در نقش اصلی و یا نقش‌های فرعی از جمله چهره خوان و The Last Witness بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

جین سه یون (Jin se yeon)

سریال دالی و شاهزاده از خود راضی

پارک هه سو (Park Hae Soo)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)
بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

پارک هه سو که یکی دیگر از بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) بوده، در نقش چو سانگ وو در این سریال نقش آفرینی کرده است. وی در سریال همراه با دوستش گی هیون در یک خانواده نسبتا فقیر بزرگ شده است. چو سانگ وو از دانشگاه سئول فارغ التحصیل شده و به عنوان مدیر یک شرکت منصوب شده است.

متاسفانه چو سانگ وو به دلیل دزدی از مراجع‌کنندگان شرکتش از سمت پلیس تحت تعقیب است. به همین دلیل وی تصمیم می‌گیرد که همراه با دوستش در این مسابقه بازی مرکب شرکت کند.

پارک هه سو صنعت بازیگری خود را ابتدا در تئاتر موزیکال شروع کرد و سپس در سال 2017 در سریال دفترچه زندان یا همان Prison Playbook به عنوان بازیگر نقش اصلی ایفای نقش کرد.

وی با بازی در این درام موفق شد که جایزه بهترین بازیگر جدید را از سئول اواردز دریافت کند. پارک هه سو همچنین در نسخه کره‌ای سریال Money Heist نیز حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

هویون جونگ (Jung Ho Yeon)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)
بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

هویون جونگ نیز از بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) است. در این سریال او نقش یک فردی را بازی می کند که از کره شمالی آمده است.

وی در بازی ماهی مرکب می‌پیوندد زیرا به پول آن برای خارج کردن خانواده‌اش از کره شمالی و کمک به برادر کوچکش که در یک یتیم خانه واقع در سئول کره است، نیاز دارد. او مهارت‌هایی در جیب‌بری و کار با چاقو دارد که هر دوی آن‌ها می‌توانند در این بازی به او کمک کنند.

هویون جونگ یک مدل کره‌ای بوده که در 23 ژوئن 1994 به دنیا آمده است و در حال حاضر 27 سال سن دارد. در واقع بازی ماهی مرکب اولین سریالی بوده که او در آن نقش آفرینی کرده است.

هویون جونگ، بازیگر جدید کره‌ای، در عرصه مدلینگ شهرت خود را به دست آورده و انتظار می‌رود در آینده در فیلم‌ها و برنامه‌های تلوزیونی دیگری نیز بازی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

وی ها جون (Wi Ha joon)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)
بیوگرافی بازیگرهای سریال Squid Game 2021

وی ها جون نیز از بازیگران سریال Squid Game است که در سریال نقش یک پلیس در سئول را بازی کرده است. برادر گمشده‌ او از بازیکن‌های بازی مرکب است. جون ها پس از آن‌که با گی هون آشنا شد به عنوان محافظ بازی شناخته می‌شود.

وی ها جون یک بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در 5 آگوست 1991 به دنیا آمده است و در حال حاضر 30 سال سن دارد. او در فیلم‌ها و سریال‌های معروف زیادی از جمله، تیمارستان متروکه گنجیام (Gonjiam: Haunted Asylum) در ژانر ترسناک و نیمه شب (Midnight) در ژانر هیجان‌انگیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

هه سانگ تا (Heo Sung-tae)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

یک بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در حال حاضر 43 سال سن دارد. وی از بازیگران سریال ماهی مرکب به شمار می‌رود. او در این سریال نقش یک قمارباز، گنگستر و جنایتکار را بازی کرده که بدهی‌های زیادی را بالا آورده و از دست رئیس جانی خود نیز در فرار است. وی تصمیم می‌گیرد به دلیل شرایط و موقعیت خود در بازی ماهی مرکب شرکت کند.

هه سانگ تا در سریال‌های تلوزیونی و فیلم‌های زیادی بازی کرده اما وی شهرت خود را با بازی در فیلم The Age of Shadows به دست آورده است.

هه سانگ تا اکثرا در سریال‌ها و فیلم‌های خود نقش یک فرد شرور را بازی می‌کند. از سریال‌ها و فیلم‌هایی که هه سانگ تا در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده می‌توان به Beyond Evil و City of the Sun اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

کیم جو ریونگ (Kim Joo-ryung)

بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game)

در ارتباط با نقش این بازیگر، کیم جو ریونگ چیز زیادی مشخص نیست اما در سریال نشان داده شده که او فقط یک مادر تنها و فقیر بوده که به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان بازی مرکب به اعضای آن اضافه شده است. نقش او در سریال، یک فرد بسیار بیچاره بوده که می‌خواهد به هر قیمتی که شده زنده بماند.

کیم جو ریونگ یک بازیگر اهل کره جنوبی بوده که در سال 1967 به دنیا آمده است و 45 سال سن دارد. او یک بازیگر شناخته شده به حساب می‌رود که در سریال‌های زیادی از جمله Kingmaker: The Change of Destiny و When My Love Blooms نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: radiotimes , korean-drama-list

نظر شما در خصوص بازیگران سریال بازی مرکب (Squid Game) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر