;
coinex

اندروید 12 برای گوشی های پیکسل از هفته آینده عرضه می شود

اندروید 12 برای گوشی های پیکسل از هفته آینده عرضه می شود. سرانجام جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل که همگان در انتظار آن بودند، انتشار یافت.

تازه‌ترین سیستم عامل موبایل گوگل انتشار یافت، البته لازم به ذکر است که در حال حاضر برای همه سیستم‌ها وجود ندارد. طبق گفته گوگل، سورس کد اندروید ۱۲ در پروژه متن باز اندروید (AOSP) وجود دارد و با وجود این که از نظر فنی در حال حاضر وجود دارد اما کاربران تا چند هفته آینده نخواهند توانست آن را اجرا کنند و حتی در اختیار پیکسل‌های گوگل هم چند هفته دیگر قرار می‌گیرد.

اندروید 12 برای گوشی های پیکسل از هفته آینده عرضه می شود

گوگل موقعی که خواست اندروید ۱۲ را برای محصولات پیکسل منتشر کند، گوگل برای کاربران گوشی‌های پیکسل ۳، پیکسل ۳A، پیکسل ۴، پیکسل ۴A، پیکسل ۴A 5G، پیکسل ۵ و پیکسل ۵A هم اعلام کرد که می‌توانند به این سیستم عامل دسترسی یابند و گوشی‌های سری پیکسل ۶ هم با این سیستم عامل وارد بازار خواهند شد.

به جز گوشی‌های پیکسل، اندروید ۱۲ تا اتمام  سال ۲۰۲۱ به گوشی‌های گلکسی سامسونگ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، تکنو، ویوو و شیائومی نیز افزوده خواهد شد.

اندروید 12 برای گوشی های پیکسل

اردیبهشت ماه گوگل جزئیات اندروید ۱۲ را گفت و ما را با طراحی جدید «متریال یو» آشنا نمود. در طراحی متریال یو (Material You) همه چیز بزرگتر، برجسته‌تر و رنگی‌تر است که احتمالا همه کاربران آن را دوست نداشته باشند ولی تغییر بزرگی در سیستم عامل موبایل گوگل است‌.

گوگل بهترین  ویژگی این سیستم عامل را تغییر رنگ غالب سیستم عامل طبق  پس زمینه می‌داند یعنی اندروید ۱۲ رنگ‌های اصلی و فرعی پس زمینه را می‌گیرد و در ادامه رنگ غالب سیستم (اکسنت) را طبق آن تغییر خواهد داد. به غیر از  این خصوصیت ، در اندروید ۱۲ ویجت‌های تازه، دکمه‌های بزرگتر و انیمیشن‌های بیشتر و گزینه‌های امنیتی زیادتری خواهیم داشت.

بعضی شرکت‌های بزرگ مثل  سامسونگ و شیائومی از چند هفته پیش آغاز  به آزمایش اندروید ۱۲ روی محصولاتشان نموده‌اند که گویا بعضی از آن‌ها می‌خواهند به فاصله کوتاهی بعد از منتشر شدن  این سیستم عامل برای گوشی‌های پیکسل، به اندروید ۱۲ دسترسی یابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اندروید 12 برای گوشی های پیکسل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عالی میشه فکر میکنم برای گوشی Poco f3شیامی هم بیاد نه؟

    پاسخ