;
coinex

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 ؛ از لیگ عدالت تا اترنالز

ژانر ابرقهرمانی در حال حاضر بدون شک از محبوبترین ژانرهای سینماست. در این گفتار از تکراتو به معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 میپردازیم.

ژانر ابرقهرمانی طی سالهای اخیر و با آثار مارول و دی سی به نوعی تکامل و بلوغ اساسی رسیده و آثار اینچنینی حالا مخاطبان زیادی را به خود جلب میکند. طی سالهای اخیر فاز سوم دنیای سینمایی مارول به پایان رسید و شور و اشتیاق همه ما برای آغاز فاز چهارم را دو چندان کرده است.

علاوه بر این ها ما با دنیای دی سی نیز مواجهیم که هر از چندگاه، آثاری درجه یک را در این ژانر روانه بازار میکند. برای سال جدید میلادی نیز عناوین هیجان انگیزی تحت عنوان جدیدترین فیلم های ابرقهرمانی در این دسته بندی محبوب خواهیم داشت که در این گفتار قصد داریم به آنها بپردازیم. با ما در بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 همراه باشید.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

برای سال جدید میلادی هر دو کمپانی عمده و مهم ساخت فیلم های ابرقهرمانی عناوین بسیار جذابی را تحت عنوان جدیدترین فیلم های ابرقهرمانی در نظر گرفته اند.

دنیای سینمایی مارول حالا با ترکیبی از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و البته برخی سریال ها نظیر وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان و لوکی که همگی به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 از این سرویس استریم پخش خواهند شد وارد فاز چهارم خود میشود.

در کنار مارول، دی سی فیلم نیز با بهترین فیلم های دی سی 2021 به استقبال دوستداران فیلم های ابرقهرمانی خواهد آمد و علاوه بر نسخه اختصاصی زک اسنایدر از لیگ عدالت به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021، برخی آثار جدید را نیز به عنوان بهترین فیلم های 2021 روانه بازار میکند.

بر همین اساس در این گفتار از تکراتو بدون در نظر گرفتن مرزبندی های رایج مارول و دی سی، قصد داریم همه جدیدترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 از هر دو استودیو فیلمسازی را به عنوان بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 معرفی خواهیم کرد.

لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League)

لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League)
فیلم ابرقهرمانی جدید 2021
  • تاریخ اکران: 2021
  • کارگردان: زک اسنایدر
  • استودیو: دی سی

انتظار میرود فهرست بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 با نسخه اختصاصی زک اسنایدر از لیگ عدالت آغاز شود. شکست اقتصادی پروژه لیگ عدالت در سال 2017 که نه تنها نظر منتقدان که حتی نظر مثبت هواداران را نیز جلب نکرد، برادران وارنر را به ساخت نسخه دیگری از این فیلم به دست زک اسنایدر تحریک کرد.

اوایل سال 2020 بود که بحث ساخت نسخه اختصاصی زک اسنایدر برای HBO مطرح شد. در حال حاضر گفته می‌شود که ممکن است این نسخه حداکثر چهار ساعت طول بکشد که این یعنی حدود 75 درصد این فیلم در نسخه‌ی 2017 دیده نشده بود. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشار دقیقی رسما برای لیگ عدالت تایید نشده است، اما انتظار می‌رود که در مارس 2021 اکران شود.

داستان این فیلم از این قرار است که پس از مرگ سوپرمن در بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (2016)، بتمن و زن شگفت انگیز، فلش، آکوآمن و سایبورگ را برای تشکیل لیگ عدالت با خود همراه کرده و از دنیا در برابر استپن ولف و ارتش پارادیمون او که به دنبال جعبه های مادر هستند، محافظت می کنند.

موربیوس (Morbius)

موربیوس (Morbius)
فیلم ابرقهرمانی جدید 2021
  • تاریخ اکران: 19 مارس 2021
  • کارگردان: دنیل اسپینوزا
  • استودیو: مارول سونی

دومین فیلم موردانتظار مارول سونی در سال 2021، موربیوس خواهد بود که میتواند از جمله ترسناک ترین فیلم های 2021 نیز باشد. به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 در این فیلم جرد لتو در نقش موربیوس خون آشام زنده بازی میکند.

موربیوس یک داستان اصلی برای ضدقهرمان مردعنکبوتی است که در ابتدا قرار بود در سال 2020 آماده شود. پاندمی کرونا اما این فیلم را نیز تحت تاثیر قرار داد. این فیلم به کارگردانی دنیل اسپینوزا سساخته شده و مت اسمیت، جرد هریس و آدریا آرجونا را در لیست بازیگران خود دارد. موربیوس همچنین شامل یک نقش فرعی کرکس با بازی مایکل کیتون است که پیش از این در فیلم مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه حضور داشت.

بیوه‌ سیاه (Black Widow)

بیوه‌ سیاه (Black Widow)
فیلم ابرقهرمانی جدید 2021
  • تاریخ اکران: 7 می 2021
  • کارگردان: کیت شورتلند
  • استودیو: مارول

جدیدترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 در استودیو مارول با داستان بیوه سیاه (Black Widow) آغاز میشود. این فیلم به عنوان داستان مستقل این شخصیت و البته یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 قرار بود به عنوان آغاز فاز 4 دنیای مارول قرار بود در ماه مه 2020 اکران شود.

از آنجا که ناتاشا رومانوف در انتقام جویان: پایان بازی درگذشت، فیلم او پیش درآمد داستان این شخصیت است و پس از کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی جریان خواهد داشت. یلنا بلوا (با بازی فلورانس پیو)، محافظ سرخ (با بازی کمیل نانجیانی)، ملینا (با بازی ریچل وایس) و تسک مستر، همگی در بیوه‌ی سیاه معرفی می‌شوند.

سامری (Samaritan)

سامری (Samaritan)

  • تاریخ اکران: 4 ژوئن 2021
  • کارگردان: جولیوس آوری
  • استودیو: مترو گلدوین مایر

یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 که در سال جدید اکران خواهد شد سامری خواهد بود. شخصیت اصلی این فیلم را سیلوستر استالونه به عهده دارد و انتظار میرود برداشتی تاریک و مبتنی بر ابرقهرمان ها باشد.

گفته میشود این فیلم داستان پسری جوان را دنبال میکند که میخواهد بداند یک ابرقهرمان که 20 سال پیش درگذشته هنوز زنده است یا نه. سیلسوتر استالونه در این فیلم نقش ابرقهرمان را بازی خواهد کرد.

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage)

ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage)
بهترین فیلم ابرقهرمانی 2021
  • تاریخ اکران: 2021
  • کارگردان: اندی سرکیس
  • استودیو: سونی

به عنوان دنبال فیلم ونوم 2018 ، قسمت دوم ونوم با نام فرعی بگذاید کارنیج بیاید در سال جدید به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 اکران خواهد شد.

در این فیلم تام هاردی را به عنوان ادی بروک معروف به ونوم و کلیتوس کسدی، قاتل زنجیره‌ای را با بازی وودی هارلسون خواهیم دید. این فیلم همچنین میشل ویلیامز را در نقش آن ویینگ بازمیگرداند.

نائومی هریس نیز از دیگر بازیگران این اثر است که نقش شخصیت شرور شریک را که عاشق کلیتوس است بازی میکند. ونوم : بگذاری کارنیج بیاید به کارگردانی اندی سرکیس ساخته میشود.

شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings)

شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه (Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings)
فیلم ابرقهرمانی جدید 2021
  • تاریخ اکران: 9 ژوئیه 2021
  • کارگردان: دستین دنیل کرتون
  • استودیو: مارول

یکی دیگر از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 در دنیای سینمایی مارول، شانگ چی و افسانه ده حلقه خواهد بود. در این فیلم سیمو لیو در نقش شانگ چی بازی میکند که اولین شخصیت آسیایی پیشتاز در فیلم های مارول است.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از این فیلم نداریم و فقط فهرست بازیگران به طور رسمی تایید شده است. بعد از اینکه مارول از این شخصیت در مرد آهنی 3 استفاده کرد، حالا تونی لیانگ برای بازی در نقش ماندارین اصلی حضور خواهد داشت.

بازیگران دیگر شامل آکووافینا ، فلورین مونتنو و میشل یئو هستند که دومین نقش MCU خود را بازی می‌کند. شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه به کارگردانی دستین دنیل کرتون ساخته شده و در تاریخ 9 ژوئیه 2021 در سینماها اکران می‌شود.

جوخه‌ی انتحار (suicide squad)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 ؛ از لیگ عدالت تا اترنالز
بهترین فیلم ابرقهرمانی 2021
  • تاریخ اکران: 6 آگوست 2021
  • کارگردان: جیمز گان
  • استودیو: دی سی

در دنیای دی سی با جوخه انتحار 2 به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 مواجهیم. جدیدترین فیلم جیمز گان دنباله جوخه انتحار 2016 است که قرار است بسیار با نسخه اولیه متفاوت باشد.

به نظر میرسد این فیلم درجه R باشد زیرا شخصیت های قدیمی و جدید را در خود جا داده است. از کاراکترهای قدیمی میتوان به هارلی کوین (مارگو رابی) ، ریک فلگ (جوئل کینامان)، کاپیتان بومرنگ (جی کورتنی) و آماندا والر (ویولا دیویس) اشاره کرد.

برخی از چهره‌های جدیدی که در جوخه‌ی انتحار ظاهر می‌شوند، بلادسپورت (با بازی ادریس البا) و پیس میکر (با بازی جان سینا) هستند. جوخه‌ی انتحار در تاریخ 6 آگوست 2021 در سینماها و HBO مکس اکران می‌شود.

اترنالز (Eternals)

اترنالز (Eternals)
فیلم ابرقهرمانی جدید 2021
  • تاریخ اکران: 5 نوامبر 2021
  • کارگردان: کلوئی ژائو
  • استودیو: مارول

سومین فیلم موردانتظار مارول در سال جدید به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 اترنالز از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است. این فیلم گروهی از ابرانسان ها را معرفی میکند که به اترنالز معروف هستند و توسط موجودات قدرتمند کیهانی معروف به سلستیال ساخته شده اند.

در آوریل ۲۰۱۸، کوین فایگی اعلام کرد که فیلمی با عنوان اترنالز شروع به تولید شده‌است. در مه ۲۰۱۸، متیو و رایان فیرپو برای نوشتن فیلمنامه این پروژه استخدام شدند. مارول در اواخر سپتامبر ژائو را برای کارگردانی این فیلم استخدام کرد. ژوئیه ۲۰۱۹ بازیگران اصلی فیلم در کامیک کان سن دیگو معرفی شدند.

مارول یک گروه بازیگر با استعداد را برای این فیلم جمع کرده است، ریچارد مدن و جما چان نقش های اصلی ایکاریس و سرسی را بازی می کنند. جاودانگان به عنوان بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به‌شمار می‌رود. این فیلم به کارگردانی کلوئه ژائو است و فیلم‌نامه آن را متیو کی. فیرپو و رایان فیرپو نگاشته‌اند و از بازیگران آن می‌توان به ریچارد مدن، جما چان، کمیل نانجیانی، لورن ریدلاف، سلما هایک، لیا مک‌هیو، دان لی، آنجلینا جولی و کیت هرینگتون اشاره کرد.

مرد عنکبوتی 3 (Spider-Man 3)

مرد عنکبوتی 3 (Spider-Man 3)
بهترین فیلم ابرقهرمانی 2021
  • تاریخ اکران: 17 دسامبر 2021
  • کارگردان: جان واتز
  • استودیو: مارول

به عنوان یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 از استودیوی سونی و مارول در سال جدید باید منتظر بخش سوم مردعنکبوتی با بازی تام هالند باشیم. پیتر پارکر در این فیلم به فاز چهارم دنیای سینمایی مارول وارد میشود.

این فیلم همچنین شاهد بازگشت دکتر استرنج به مارول خواهد بود و گفته میشود چندین شخصیت دیگر مارول از فیلم های قبلی نیز در این فیلم حضور دارند. گفته میشود که توبی مگوایر و اندرو گارفیلد هر دو در نسخه های مردعنکبوتی خود ظاهر میشود.

جرئیات زیادی از این فیلم مشخص نشده است، اما بازگشت جیمی فاکس به عنوان الکترو و آلفرد مولینا توسط منابع معتبر گزارش شده است. این فیلم به کارگردانی جان واتز و در تاریخ 17 دسامبر 2021 اکران خواهد شد.

بتمن (The Batman)

بتمن (The Batman)
فیلم ابرقهرمانی جدید 2021
  • تاریخ اکران: 1 اکتبر 2021
  • کارگردان: مت ریوز
  • استودیو: دی سی

مدت ها پیش از این قرار بود بن افلک یک فیلم مستقل از بتمن را کارگردانی و خود نقش اصلی آنرا ایفا کند. اما از آن زمان خیلی چیزها عوض شده و رابرت پتینسون برای ایفای نقش اصلی در فیلم بتمن خود را آماده میکند.

پتینسون زمان زیادی داشته تا خود را برای فیلم بتمن آماده کند. در واقع طرفداران انتظار دارند او با خواندن کمیک های بتمن کاملا خود را برای این نقش آماده کرده باشد. هر بازیگری که نقش بتمن را ایفا کرده از صدای مخصوص و نمادین خود برای کاراکتر بتمن استفاده میکند. رابرت پتینسون نیز باید خود را برای این موضوع آماده کند.

برخلاف تئوری ها و انتظارات طرفداران در این فیلم خبری از کاراکتر جوکر نخواهد بود. زیرا جهان این شخصیت شرور در فیلم مستقلش به کارگردانی تاد فیلیپس پرداخته شد.

با وجود اینکه شاهد حضور جوکر نخواهیم بود، شخصیت شرور دیگری به نام ریدلر یا ادوارد نشتون در فیلم بتمن حضور خواهد داشت که نقش آنرا پل دیتو ایفا میکند. بتمن در فیلم جدید دوستی نیز به نام سلینا کایل یا همان زن گربه ای خواهد داشت که زوئی کراویتز نقش آنرا ایفا میکند.

کمیسر گوردون یکی دیگر از شخصیت‌هایی است که شاهد حضورش در فیلم بتمن خواهیم بود؛ ستاره سریال وست‌ورلد، جفری رایت، نقش این شخصیت را ایفا خواهد کرد. اندی سرکیس نیز قرار است نقش آلفرد پنی‌ورث را در یکی از بهترین فیلم های دی سی 2021 ایفا کند.

بلک آدام (Black Adam)

بلک آدام (Black Adam)

  • تاریخ انتشار: 22 دسامبر 2021
  • کارگردان: جاما کالت سرا
  • استودیو:  دی سی

از بلک آدام به عنوان یکی از مهمترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 یاد میشود. دواین جانسون شخصیت اصلی این فیلم که نقش ابرقهرمان اصلی را ایفا میکند چندی پیش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، پوستر مفهومی بلک آدام را منتشر کرد.

فیلم بلک آدام با بازی دواین جانسون به ‌جای فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز 3) اکران شود که در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نشده است. پوستری که جانسون از Black Adam منتشر کرده توسط جیم لی و باس لاجیک طراحی شده است.

وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده جاما کالت سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌ های کم‌ عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود.

آدام استیکیل نویسنده فیلم رمپیج که در آن با جانسون همکاری کرده بود نیز وظیفه نوشتن فیلم نامه بلک آدام را بر عهده دارد. جانسون و کالت سرا پیش از این در فیلم Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده بودند و این پروژه در واقع باعث شده تا جانسون او را برای کارگردانی فیلم بلک آدام پیشنهاد دهد.

همچنین در سال جدید به طرفداران ژانر علمی تخیلی، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را توصیه میکنیم. به علاوه بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین انیمیشن های 2021 و بهترین فیلم های کره ای 2021 را نیز در نظر داشته باشید. به علاوه بهترین فیلم های عاشقانه 2021 را فراموش نکنید که هر یک در حد و اندازه های بهرین فیلم های اسکار 2021 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر