;
coinex

مشخصات کامل گوگل پیکسل 6 منتشر شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

پس از چند ماه بعد از انتشار تصاویر گوگل پیکسل 6، به تازگی مشخصات کامل گوگل پیکسل 6 منتشر شد ؛ مشخصات فنی و قیمت آن نیز مشخص شد.

به تازگی جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منشر شده است که از قرار معلوم، چیپست تنسور مورد استفاده آن‌ها به اینترنت راه یافته است.

مشخصات کامل گوگل پیکسل 6

براساس گزارشی جدید، پیکسل ۶ دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسخه پرو دارای نمایشگری ۶.۷۱ اینچی امولد با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است.

این موبایل‌ها دارای چیپست اختصاصی تنسور (تراشه معرفی نشده اگزینوس ۹۸۵۵ سامسونگ) متشکل از دو هسته X1 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، دو هسته A78 با فرکانس ۲.۲۵ گیگاهرتز و چهار هسته A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی «مالی G78» است.

مدل استاندارد این موبایل دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 سونی است. از سوی دیگر، مدل پرو نیز دارای ماژول دوبین سه‌گانه که علاوه بر دو سنسور قبلی، شامل یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۴ برابر است. هر دو موبایل دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس ویدیویی است.

مشخصات کامل گوگل پیکسل 6

دیگر قابلیت‌های سری پیکسل ۶ نیز شامل شبکه Wi-Fi 6E ،۵G و تکنولوژی Ultra-wideband، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی jhldk با شارژ سریع ۳۳ واتی به همراه آخرین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید ۱۲ است.

طبق گزارشات منتشر شده، گوگل در حال آماده شدن برای عرضه‌ی تازه‌ترین موبایل‌های سری پیکسل ۶ در تاریخ ۲۷ مهر ماه است که البته این تاریخ به طور رسمی اعلام نگردیده است و ممکن است در تاریخ دیگری عرضه گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات کامل گوگل پیکسل 6 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر