;
coinex

عرضه اپل واچ 7 در 23 مهر 1400 خواهد بود

اپل مدتی پیش آخرین ساعت‌های هوشمند خود را در رویداد California Streaming رونمایی کرد و اکنون زمان عرضه اپل واچ 7 در 23 مهر 1400 فرا رسیده است.

سرانجام امروز، اپل به طور رسمی اعلام نمود که پیش‌ سفارشات اپل واچ سری ۷ از روز جمعه، ۱۶ مهر شروع شده و یک هفته بعد و در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ هم، وارد بازار می‌شود.

عرضه اپل واچ 7

در صورتی که اپل ماه پیش سری ۷ را به همراه خانواده آیفون ۱۳ معرفی نمود ولی هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن نداده بود و فقط گفته بود «به‌زودی در پاییز» عرضه می‌شود.

سرانجام امروز تاریخ پیش‌سفارش ساعت جدید اپل، در ساعت 5 صبح جمعه 8 اکتبر شروع شده و یک هفته بعد از آن و در جمعه 15 اکتبر هم عرضه می‌گردد.

عرضه اپل واچ 7

سری ۷، در مقایسه با سری ۶، دارای نمایشگر بزرگ‌تر با گوشه‌های کمی گردتر است که اجازه‌ی مقداری خم شدن کناره‌ها می‌شود. سری جدید دارای گواهینامه IP6X برای مقاومت در برابر گردوغبار و مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر، همان تراشه استفاده شده است.

در اپل واچ سری ۶ یعنی Apple S6، پنج رنگ آلومینیومی شامل رنگ‌های آبی، سبز، میدنایت، استارلایت و (PRODUCT) قرمز که مدل‌های استیل ضدزنگ نیز در رنگ‌های نقره‌ای و گرافیت و استیل ضدزنگ طلایی با نام «Apple Watch Edition» در رنگ‌های تیتانیوم و تیتانیوم مشکی است.

قیمت سری ۷ از 399 دلار شروع خواهد شد و در کنار مدل‌های Apple Watch SE و Apple Watch Series 3 فروخته خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید پیش فروش این ساعت‌ها چگونه پیش خواهد رفت و اپل در اولین بار عرضه چند نسخه از این ساعت را عرضه می‌کند و آیا شاهد رکورد فروشی جدید برای اپل واچ‌ها خواهیم بود یا این که از آن استقبال نخواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه اپل واچ 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر