;
coinex

احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال 2021 قوت گرفت

پس از ماه‌ها که شایعات گوناگونی درباره بازی GTA 6 منتشر شده بود، سرانجام به تازگی احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال 2021 قوت گرفت !

هشت سال از منتشر شدن بازی Grand Theft Auto 5 گذشته است و راکستار به‌ زودی این بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس وارد بازی می‌شود. در حال حاضر فردی در اینستاگرام به این اشاره نموده که راکستار می‌خواهد در چند ماه آینده از بازی GTA 6 رونمایی نماید.

احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال 2021

نکته مهم در این باره این است که این اکانت سابقه خاصی در فاش کردن اخبار وجود ندارد و اصلا منبعی معتبر به حساب نمی‌آید. طبق عادت راکستار به شایعات واکنش نشان نخواهد داد و هیچ راهی برای اطمینان از آن نیست.

این کاربر اینستاگرامی گفته است که بازی GTA 6 در میامی رخ می‌دهد و شامل تمساح و طوفان‌های بزرگ خواهد شد. نقشه بازی هم سه برابر Grand Theft Auto 5 بوده و با گذر زمان تغییر خواهد کرد. اگر این شایعه واقعی باشد، راکستار در ماه‌ها نوامبر یا دسامبر امسال، GTA 6 را به هواداران معرفی می‌کند.

احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال 2021

Grand Theft Auto از موفق‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم به حساب می‌آید که فروش ۱۵۰ میلیون نسخه‌ای GTA V در هشت سال پیش، فروش کلی آن به ۳۵۰ میلیون نسخه رسیده است. شایعات زیادی درباره GTA 6 وجود دارد، از نقشه‌ای که طی گذشت زمان تغییر می‌کند گرفته تا از رخ دادن بازی طی چندین بازه زمانی متفاوت. در پایان باید به شایعات ساخت ریمستر سه‌گانه GTA هم اشاره کنیم ، گویا که راکستار واقعا در حال ساخت نسخه ریمستر Vice City، San Andreas و GTA 3 است.

GTA V در مارس ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد و بازیکنان خواهند توانست GTA Online را هم به صورت جداگانه بخرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر