;
coinex

فروش اقساطی محصولات یواز خودرو مهر 1400 ؛ لیست محصولات و قیمت

سروش دیزل با لیزینگ آتی نگر آفام تصمیم به فروش اقساطی محصولات یواز خودرو مهر 1400 گرفته اند. زمان دقیق این فروش اقساطی مشخص نیست.

شرکت سروش دیزل به همراه لیزینگ آتی نگر آفام اقدام به فروش اقساطی محصولات یواز (UAZ) کرده اند. طی بخشنامه جدید این شرکت قرار است خودروی پاتریوت دنده دستی 1400 به صورت اقساطی به فروش برسد.

به گزارش تکراتو قرار است که با همکاری لیزینگ آتی نگر آفام و سروش دیزل، یواز پاتریوت دنده دستی با تحویل فوری و به صورت اقساطی به فروش برسد. مذت بازپرداخت این اقساط از 6 ماه شروع می شود و تا 60 ماه ادامه می یابد.

فروش اقساطی محصولات یواز خودرو مهر 1400

مبلغ پیش پرداخت این خودروها متناسب با مدت بازپرداخت متفاوت خواهد بود و از 3.140.032.840 آغاز می شود و در مدت پرداخت 60 ماهه به 3.521.000.000 می رسد. نرخ تسهیلات برای خریداران 21 درصد خواهد بود.

فروش اقساطی محصولات یواز خودرو مهر 1400

برای خرید اقساطی این خودرو باید چک تضمینی در وجه شرکت لیزینگ آتی نگر آفام داده شود. در جدول بالا می توانید تمامی اطلاعات لازم پیرامون این خودرو را بخوانید. تاریخ دقیق ثبت نام هنوز مشخص نشده است و احتمالا در نیمه دوم مهر خواهد بود.

همان طور که گفته شد در این طرح اقساطی قرار است که خودروی پاتریوت دنده دستی به صورت تحویل فوری و بدون موعد به فروش برسد و خریداران می توانند با پرداخت مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت و نیز میزان سود مشارکت 21 درصدی نسبت به خرید اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش اقساطی محصولات یواز خودرو مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر