;
coinex

تاریخ انتشار انیمیشن هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) مشخص شد

تاریخ انتشار انیمیشن هتل ترانسیلوانیا مشخص شده است. کمپانی سازنده قصد دارد این انیمیشن را بعد از هالووین و در تاریخ 14 ژانویه 2022 منتشر کند.

شرکت سونی پیکچرز به تازگی انیمیشن جدیدی را از مجموعه انیمیشن های هتل ترانسیلوانیا ارائه کرده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

در تاریخ 14 ژانویه سال 2022 میلادی و در سرویس آنلاین آمازون پرایم ترانسفورمانیا 4 از سری مجموعه های Hotel Transylvania: transformainia قرار است عرضه شود. تاکنون سه سری از این مجموعه انیمیشن جذاب منتشر شده است و اکنون علاقه مندان این مجموعه منتظر سری جدید آن هستند.

تاریخ انتشار انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

از فواید اکران این انیمیشن به صورت آنلاین در سرویس آمازون پرایم این بود که این انیمیشن از گسترش و محدودیت های بیماری کرونا و از همه مهم تر تداخل و هم زمان اکران نشدن با مجموعه انیمیشن خانواده آدامز 2 که در اکتبر سال جاری قرار بود اکران شود دور بماند.

موضوع ترانسفورمانیا 4 این است که خوش آشام (دراکولا) و دوستان او تبدیل به انسان می شوند و در مقابل جاناتان (جانی) تبدیل به هیولایی می شود که در طی داستان، باید سعی کنند سریع به حالت و شخصیت اصلی خود برگردند وگرنه ممکن است تا ابد به همان شکلی که درآمدند باقی بمانند.

تاریخ انتشار انیمیشن هتل ترانسیلوانیا
تاریخ اکران انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

چنین ایده ای از ون هلسینگ و فیلم بیادماندنی آن است که سال ها پیش اکران شد و حالا هتل ترانسیلوانیای 4 از این ایده بهره گرفته است. از جمله صدا پیشگان این انیمیشن، سلنا گومز خواننده جوان و معروف است.

اولین مجموعه ترانسیلوانیا توسط کلمبیا پیکچرز در 28 سپتامبر 2012 به نمایش درآمده که علت جذابیت و همین طور دنباله دار شدن این مجموعه ژانر ماجراجویی-کمدی آن است که نگاهی جدید و تازه به هیولاهای هالووین دارد و این مراسم ترسناک را با طنز و شوخی در هم آمیخته و اتمسفر دلنشینی را فراهم آورده است.

از دیگر صداپیشگان این انیمیشن خاطره ساز می‌توان برایان هال، اندی سمبرگ، مالی شنون، دیوید اسپید و فرن درشنر را نام برد که به جای شخصیت های محبوب این انیمیشن ایفای نقش می کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار انیمیشن هتل ترانسیلوانیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر