;
coinex

اولین تریلر سریال خانه اژدها (House of the Dragon) منتشر شد

به تازگی اولین تریلر سریال خانه اژدها (House of the Dragon) منتشر شد . این سریال قرار است توسط شبکه اچ بی او در سال آینده انتشار یابد.

اولین تریلر سریال House of the Dragon توسط شبکه‌ی اچ بی او منتشر شد که در آن برای لحظاتی شخصیت‌های اصلی این مجموعه قابل تماشا هستند.

اولین تریلر سریال خانه اژدها

هواداران سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) مدت‌هاست منتظر پخش نسخه‌ی فرعی این سریال هستند. در نسخه فرعی شاهد حوادث خاندان اژدها، ۲۰۰ سال قبل از سریال اصلی هستیم و حوادث حوالی دوران اوج‌گیری تارگرین‌ها (Targaryen) رخ می‌دهد؛ همان خاندانی که بعدها دنریس از بین‌ آن‌ها برمی‌خیزد و به ملکه‌ی هفت پادشاهی تبدیل می‌شود. شما می‌توانید با دیدن بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین سریال های علمی تخیلی 2021 هم آگاهی خود را از آینده بیشتر کنید و هم هیجان و آدرنالین را در خونتان بالا ببرید.

این مجموعه طبق داستانی از رمان ترانه «یخ و آتش» (A Song Of Ice And Fire) به نام «رقص اژدهایان» (Dance Of The Dragons) به وجود می‌آید و قرار است در ۱۰ قسمت، سال آینده منتشر شود.

اولین تریلر سریال خانه اژدها

در اولین تریلر این سریال تعدادی از کاراکترهای اصلی سریال مثل شاهزاده دیمون تارگرین را برای لحظاتی می‌بینید و راوی تریلر نیز به کمک اژدهایان برای بر تخت نشستن تارگرین‌ها اشاره‌ای می‌کند.

یکی از علت‌هایی که در بازی تاج و تخت، پادشاهی و بیشتر خاندان‌ها به تارگرین‌ها پشت نموده‌اند یا با آن‌ها دشمن هستند، جنگی است که در این سریال تازه به آن پرداخته می‌شود؛ جنگی معروف به رقص اژدهایان که سبب نابودی حکمرانی تارگرین‌ها بر وستروس می‌شود. در این سریال ۱۷ اژدهای مختلف حضور خواهد داشت که در مقایسه با سریال اصلی که فقط ۳ اژدها داشت، هیجان انگیز است.

بازیگران این سریال شامل پدی کانسیداین، اولیویا کوک، اما دآرسی، مت اسمیت، استیو توسان، ریس ایفانز، ایو بست، سونویا میزونو، فابیل فرانکل، رایان کُر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، گراهام مک تاویش، متیو نیدهم، بیل پترسون و گوین اسپوکس می‌شوند.

با وجود این که تاریخ دقیق پخش فصل اول این سریال معلوم نیست اما سازندگان آن تایید نموده‌اند که در سال ۲۰۲۲ از شبکه‌ اچ‌بی‌او این سریال منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تریلر سریال خانه اژدها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر