;
coinex

تاریخ رونمایی گوگل پیکسل 6 در 27 مهر خواهد بود

سرانجام اعلام شد که تاریخ رونمایی گوگل پیکسل 6 در 27 مهر خواهد بود . گوگل این خبر را طی پستی که در توییتر منتشر کرده است، اعلام نموده است.

گوگل سرانجام بعد از مدت‌ها در این پست از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو در ۱۶ اکتبر یا همان ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ به طور رسمی رونمایی کرده است.

تاریخ رونمایی گوگل پیکسل 6

خبر رونمایی این دو موبایل امروز به وسیله‌ی حساب رسمی گوگل در توییتر انتشار یافت که در این توییت یک لینک هم وجود دارد که با کلیک بر آن به یک صفحه‌ی تعاملی می‌روید که در آن رابط کاربری تازه‌ی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو داده می‌شود. حساب کاربری گوگل در توییتر یک لینک دیگر هم وجود دارد که درباره‌ی سوالات رایج و پاسخشان درباره‌ی رویداد معرفی نسل بعدی موبایل‌های پیکسل است.

تاریخ رونمایی گوگل پیکسل 6

طبق گزارشات منتشر شده، براساس اعلام گوگل، استریم‌ زنده‌ی این رویداد از قبل ضبط گردیده که خواهید توانست آن‌ها را ببینید. پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، نخستین موبایل‌های گوگل هستند که دارای تراشه‌ی اختصاصی این شرکت موسوم به تنسور با هشت‌هسته‌ای و مودم 5G اگزینوس و پشتیبانی از وای‌فای 6E هستند.

پیکسل ۶ دارای نمایشگرهایی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، دوربین سلفی در پانج‌هول مرکزی، دو دوربین پشت( نسخه پرو سه دوربین پشت دارد)، فست شارژ و یک استند شارژ بی سیم، سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ است. به احتمال زیاد، قیمت پیکسل ۶ ۶۴۹ یورو و پیکسل ۶ پرو قیمت ۸۹۹ دلار خواهد بود.

البته این اطلاعات از منبع رسمی گوگل منتشر نشده است اما با توجه به درست بودن تاریخ معرفی، احتمالا باقی اطلاعاتش نیز درست باشد. به هر حال برای فهمیدن صحت قطعی این اخبار باید تا روز معرفی صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی گوگل پیکسل 6 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر