;
coinex

بازی Ghost Recon Frontline توسط یوبیسافت منتشر شد

بازی Ghost Recon Frontline توسط یوبیسافت منتشر شد. این بازی قرار است یک بتل رویال اول شخص رایگان باشد که توسط شرکت یوبیسافت ساخته می‌شود.

یوبیسافت بخارست، که سازنده‌ی بازی‌هایی مثل Tom Clancy’s HAWX و بعضی عناوین دیگر از سری Tom Clancy را ساخته است، ساخت بازی جدید Ghost Recon Frontline را نیز برعهده دارد.

بازی Ghost Recon Frontline توسط یوبیسافت منتشر شد

هدف این استودیو از ساخت این بازی تازه، ترکیب عملیات نظامی تاکتیکی حدودا ۲۰ ساله سری Ghost Recon و مشارکت‌های عظیم ژانر نبرد رویال است.

بازی Ghost Recon Frontline دارای حالت‌های مختلف چند نفره است، ولی یوبیسافت به طور خاص بر یکی از آن‌ها به نام Expedition تمرکز خود را گذاشته است، قسمتی که در آن ۱۰۰ بازیکن گوناگون در تیم‌های سه نفره با همدیگر  می‌جنگند. بازیکنان در این حالت برای تکمیل هدف های مشخص شده، باید در جزیره‌ای تحت عنوان Drakemoor که دارای نقشه خیلی زیادی است، با همدیگر همکاری کنند.

بازی Ghost Recon Frontline توسط یوبیسافت منتشر شد

به غیر از این، بازیکنان در این حالت فقط نباید دشمنان خود را نابود کنند، همچنین باید بعضی اطلاعات را جمع‌آوری و از آن‌ها حفاظت کنند. آن‌ها علاوه بر این خواهند توانست با بازجویی کردن دشمنان، محل استقرار هم تیمی‌های او را بیابند.

مثل بیشتر بازی‌های سبک بتل رویال، بازی جذاب Ghost Recon Frontline هم ابزارهای تاکتیکی گوناگونی را دارد و طبق گفته یوبیسافت بخارست راه‌های گوناگونی برای پیروزی در بازی مثل تغییر شکل میدان جنگ و استفاده از وسایل نقلیه هست. علاوه بر این قرار است Frontline طبق  ارزش‌های اصلی سری Ghost Recon ساخته شده است به بازیکنان اجازه دهد راه‌حل‌های خود را ایجاد کنند.

هنوز تاریخ انتشار بازی گفته نشده است، اما  بازیکنان اروپایی خواهند توانست از ۲۲ مهر ماه نسخه بتا بازی را روی پی‌سی آزمایش نمایند. Ghost Recon Frontline برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و 5، پی‌سی، ایکس باکس وان و سری ایکس و  پلتفرم‌های استریمی مثل  آمازون لونا و گوگل استیدیا انتشار خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازی Ghost Recon Frontline چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر