;
coinex

ریمستر بازی GTA در لانچر راک استار کشف شد

ریمستر بازی GTA در لانچر راک استار کشف شد ! بعد از این که ریمستر سه گانه‌ GTA در کره جنوبی رتبه بندی شد قرار است به روزرسانی‌های جدید آن منتشر شود.

یکی از منابع معتبر در توییتر خود، کد‌های جدیدترین نسخه لانچر راکستار را پخش کرده است و تصاویری تحت سه عنوان «Grand Theft Auto III»، «Grand Theft Auto: San Andreas» و «Grand Theft Auto: Vice City» منتشر کرده که در پایان تمام آن‌ها کلمه Unreal افزوده شده که به احتمال زیاد سرنخی از ریمستر سه‌ گانه جی‌تی‌ای می‌باشد.

ریمستر بازی GTA در لانچر راک استار

در ادامه حساب دیگر نیز با بررسی نسخه جدید لانچر راکستار توانست آیکون‌های تازه‌ای از سه‌گانه G‌T‌A را بیابد که به احتمال زیاد مرتبط با نسخه ریمستر آن‌ها است.

با این وجود راکستار تاکنون شایعات درباره‌ی ریمستر سه‌گانه‌ GTA را تایید نموده است و فقط اعلام کرده که سه بازی معرفی نشده در حال ساخت دارد که تولید جدیدی از عناوین قبلی شرکت هستند. هفته پیش هم کمیته رتبه‌بندی و مدیریت بازی کره جنوبی که شاخص معتبری برای منتشر شدن بازی‌ها است، سه‌گانه‌ GTA را رتبه‌بندی کرده بود.

ریمستر بازی GTA در لانچر راک استار

با وجود تمام اطلاعات غیررسمی ریمستر بازی‌های قدیمی سری‌ GTA، در انتظار انتشار اطلاعات رسمی و دقیق از سوی راکستار باید بمانیم. در حال حاضر قرار است ریمستر سه بازی قدیمی GTA در سال ۲۰۲۲ انتشار یابد.

در هر صورت باید صبر کرد و دید آیا قرار است شاهد سه نسخه‌ی دیگر از بازی جی تی آی باشیم یا نه و اینکه این سه نسخه در چه سبک و کیفیتی خواهند بود. به هر حال این اطلاعات جز توسط راکستار قابل انتشار نبوده و احتمالا به زودی در این باره اطلاعات دقیق‌تری را منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریمستر بازی GTA در لانچر راک استار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر