;
coinex

رونمایی از ردمی کی 40 اس به تاریخ دیگری موکول شد

شیائومی همیشه در نیمه دوم سال از محصولات خود رونمایی می کرد و امسال هم قرار بود که از سری k رونمایی کند ظاهرا رونمایی از ردمی کی 40 اس به تعویق افتاده است.

به تازگی یکی از مدیران شرکت شیائومی از به تعویق افتادن عرضه ردمی k40s خبر داده و گفته که این مشکل به علت کمبود قطعات است. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار گوشی های هوشمند است که در نیمه دوم هر سال یکی از محصولات خود را روانه بازار می کند. طرفداران این برند منتظر رونمایی از مدل ارتقا یافته ردمی  k40هستند.

رونمایی از ردمی کی 40 اس

مدیر شرکت شیائومی ضمن اطلاع رسانی از به تعویق افتادن عرضه گوشی کی 40 اس تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی مشخص نکرده است. با اوضاع پیش آمده امکان دارد عرضه ردمی k40s در تاریخ پیش بینی شده مقرر نگردد و حتی امکان منصرف شدن شیائومی از عرضه این گوشی به بازار وجود دارد.

منصرف شدن از عرضه گوشی به بازار در بسیاری از برندها اتفاق می افتاد و عواقبی همچون به تعویق افتادن برنامه زمانی عرضه سایر گوشی ها را در بر دارد. ردمی k40s احتمالا با مشخصات ذیل وارد بازار می شود.

رونمایی از ردمی کی 40 اس

تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ که البته شایعاتی در مورد عرضه شدن آن با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ وجود دارد. این گوشی از مدل های ارزان قیمتی است که از شارژ سریع بالای ۱۰۰ وات استفاده می کند. ردمی در این محصول خود از پنل اولد ۷/۶ اینچی استفاده کرده است.

خبرها مبنی بر این است که k40s دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی آن سه لنز به صورت عمودی وجود دارد که دو لنز بزرگ در بالا و پایین و لنز کوچک در وسط قرار دارد که زیبایی این محصول ردمی را دو چندان می کند.

چندی پیش موجودی برخی محصولات شیائومی مانند ردمی نوت ۱۰ به پایان رسیده بود که می توان گفت علت آن کمبود قطعات بوده است و همین مورد باعث به تعویق افتادن عرضه محصول ردمی k40s شده است. به گفته برخی کارشناسان مشکل کمبود قطعه در اواسط سال آینده میلادی رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رونمایی از ردمی کی 40 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر