;
coinex

قابلیت جدید توئیتر برای گفتگوهای جنجالی!

به تازگی توئیتر در حال کار روی یک قابلیت جدید اند. این قابلیت جدید توئیتر برای گفتگوهای جنجالی است و گفته می‌شود که بخشی از مشکلات کنونی را حل خواهد کرد.

توئیتر رویکردی را که در کل تابستان در پلتفرم خود قرار داده به احتمال زیاد عوض نخواهد کرد و به تازگی این شبکه اجتماعی یک قابلیت جدید را می‌خواهد برای کابران خود عرضه و آزمایش کند که در آن هر شخص از یک سری بحث و گفتگوهای جذاب و جنجالی در توییترش باخبر شود.

استفاده از قابلیت مذکور در توئیتر آسان و راحت است به شکلی که در صفحه توئیتر یک صفحه کوچک آبی به شکل هشدار ظاهر می‌شود و شخص را مطلع می‌کند که این گفتگو جنجالی است.

قابلیت جدید توئیتر برای گفتگوهای جنجالی

با قابلیت مکالمه‌های جنجالی در توئیتر، کابران می‌توانند با زدن روی قسمت آبیِ روشن، هشدار وارد صفحه‌ای شوند به نام پاپ آپ و از همه جزئیات توییتر و اینکه مکالمه جنجالی است باخبر شوند. همچنین آنها می‌توانند با کلیک روی دکمه ادامه مکالمه را ادامه دهند. آزمایش این قابلیت در حال حاضر با پیشرفت‌های خوبی همراه است.

قابلیت جدید توئیتر برای گفتگوهای جنجالی

بسیاری از این مکالمات جنجالی می‌تواند خوب و گاهی اوقات بعضی از آنها کاربر را دچار اضطراب و تشویش کند. اصولا کاربران این شبکه اجتماعی با ساز و کار توئیتر و گاهاً مکالمات جنجالی آن آشنا هستند و می‌دانند که تا چه حد ممکن است آسیب زننده باشد.

همه این موارد حاکی از این است که این قابلیت از این نظر می‌تواند مفید باشد که اگر کاربر نخواهد می‌تواند از آن استفاده نکرده و گفتگویی را که دوست ندارد، ادامه ندهد.

در حال حاضر این ویژگی در حال بررسی است و ممکن است در طول آزمایش یک سری تغییراتی داشته باشد. متاسفانه معلوم نیست که این آپشن چه زمانی و در دسترس چه تعداد کاربر قرار می‌گیرد. این ویژگی برای کاربران ios و اندروید قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت جدید توئیتر برای گفتگوهای جنجالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر