;
coinex

تاریخ رونمایی وان پلاس 9 آر تی (OnePlus 9RT) مشخص شد

وان پلاس قرار است از گوشی جدید خود پرده بردارد. اخبار منتشر شده نشان می دهند که تاریخ رونمایی وان پلاس 9 آر تی اواخر امسال خواهد بود.

چندی پیش کمپانی وان پلاس خبر از عرضه گوشی هوشمند خود تحت عنوان 9RT در کشور هند و چین خبر داده بود. هنوز جزئیاتی از معرفی این گوشی در کشور چین در دسترس نیست.

اخیرا وان پلاس با انتشار تیزری نوید رونمایی گوشی ۹ آرتی را به طرفدارانش داد. در این تیزر پنل پشتی گوشی ۹ آرتی را مشاهده می‌کنیم. قبل از این ایوان بلاس با اشتراک گذاشتن سه تصویر پنل پشتی گوشی وان پلاس ۹ آرتی را نشان داد.

تاریخ رونمایی وان پلاس 9 آر تی

وان پلاس از کمپانی‌های خوبی است که طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. مطابق همیشه رندرهایی از این گوشی موبایل فاش شده است که مطابقت زیادی با وان پلاس ۹ آرتی که اکنون در تیزر می‌بینیم دارد. با توجه به اطلاعات فاش شده و بررسی تیزر به برخی مشخصات ظاهری و فنی این گوشی هوشمند پی می‌بریم که باهم به بررسی آن می‌پردازیم.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند می‌توان یک ماژول مستطیل شکل را دید که سه دوربین اصلی را به صورت عمودی کنار هم قرار داده است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن به گفته یکی از سایت‌های حوزه فناوری می‌تواند همان سنسور nord2 یا وان پلاس ۹ باشد. احتمال می‌رود دو سنسور دیگر مربوط به یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی باشد.

تاریخ رونمایی وان پلاس 9 آر تی

در آخرین پست پیت لاو در ویبو شاهد افشاگری این مدیر ارشد کمپانی وان پلاس درباره عرضه گوشی هوشمند سری وان پلاس تی با نام تجاری جدید بودیم و این گوشی هوشمند چیزی جز همان وان پلاس ۹ آرتی نیست.

انتظار می‌رود وان پلاس برای سری ۹ آرتی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کند در حالی که تراشه مورد استفاده در ۹ آر از نوع اسنپدراگون ۸۷۰ بوده است.

حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، نمایشگر ۶.۵۵ اینچ آمولد با کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، داشتن باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که از فست شارژ ۶۵ وات بهره می‌برد، همگی از اطلاعاتی هستند که هنوز تایید نشده و احتمال می‌رود که در گوشی وان پلاس ۹ آرتی وجود داشته باشد. متاسفانه خبری از رونمایی این گوشی در هند، در دسترس نیست ولی انتظار می‌رود تا اواخر امسال در هند رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی وان پلاس 9 آر تی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر