;
coinex

عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

عزت الله مهرآوران پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت و قرار است در روز دوشنبه به خاک سپرده شود.

عزت الله مهرآوران بازیگر سینما و تلویزیون و پیشکسوت تئاتر دیشب پس از طی یک دوره بیماری کرونا در بیمارستان آتیه تهران درگذشت. این بازیگر محبوب تلویزیون ایران در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده بود.

مهرآوران جمعه شب پس از مبارزه طولانی با بیکاری کووید 19 در بیمارستان آتیه تهران درگذشت. از جمله سریال های وی آژانس شیشه ای، لیسانسه ها و بچه مهندس بود.

عزت الله مهرآوران

متاسفانه کرونا جان یکی دیگر از بازیگران پیشکسوت سینمای و تلویزیون را گرفت. عزت الله مهرآوران در سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است. به نقل از یکی از دوستان وی همین چند روز پیش درباره کرونایش گفته بود:

تزریق دو دوز واکسن کمک کرده است کرونا ریه هایم را درگیر نکند و فقط مشکل تنفسی باعث شده است در بخش سی سی یو بستری ام کنند که امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم هر چه زودتر سلامتی ام را بدست آورم.

عزت الله مهرآوران

عزت الله مرآوران در جریان ساخت سریال ادامه دار ساخت ایران 3 مبتلا به کرونا شد. وی بازی در سریال های جذابی مانند وضعیت سفید را در کارنامه هنری خود دارد. ایشان همچنین در بازی طنز هم موفق بود و در سریال های لیسانسه ها و هیولا بازی کرده بود.

چند روز پیش بود که خبر درگیری ریوی 90 درصدی ایشان منتشر شد و پس از آن فرزند وی اعلام کرد که حال عمومی پدر خوب است اما هژیر مهرآوران در پنجشنبه اعلام کرد که حال پدر وخیم تر شده است.

سرانجام جمعه شب گذشته و در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت و گفته می شود تشییع پیکر ایشان در روز دوشنبه خواهد بود. همچنین پسر مرحوم مهرآوران از تمام مردم تشکر کرد و اعلام نمود که برای خاکسپاری و جهت رعایت پروتکل ها ازدحام نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص درگذشت عزت الله مهرآوران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر