;
coinex

اسپین آف سریال WandaVision به زودی ساخته می شود

قرار است که تهیه کنندگان سریال واندا ویژن اسپین آف این سریال را بسازند. اسپین آف سریال WandaVision مشخص نیست که چه زمانی ساخته می شود.

شنیده‌ها حاکی از این است که ساخت اسپین‌آف سریال واندا ویژن، یکی از برنامه‌های دیزنی پلاس، در آینده نزدیک خواهد بود که در آن نقش شخصیت آگاتا هارکنس را کاترین هان ایفا می‌کند.

سریال واندا ویژن به عنوان یک سریال کمدیِ تاریک معرفی شده است. خبرها حاکی از ساخته شدن اسپین‌آف این سریال است و قرار شده هان برای بار دوم نقش هارکنس را ایفا کند و جک شفر نیز نویسنده و تهیه کننده این اسپین آف جذاب خواهد بود.

اسپین‌ آف سریال WandaVision

فیلم فرعی سریال واندا ویژن (اسپین‌ آف سریال WandaVision) قرار است که به زودی ساخته شود. این اولین باری است که شفر با مارول و تلویزیون قرن بیستم قرارداد امضا می‌کند. تاکنون جزئیات بیشتری از این اسپین‌آف در اختیار ما قرار نگرفته است اما طرفدارن بی‌صبرانه منتظر ساخت این اسپین آف هستند زیرا آگاتا هارکنس یکی از شخصیت‌های محبوب و مهم مارول است.

اسپین آف سریال WandaVision

آگاتا هارکنس جادوگری قدرتمند است که به عنوان قهرمانی شرور و معلم واندا مکسیموف و مادر نیکولاس اسکرچ در داستان حضور دارد. آگاتا یکی از جادوگران اصلی محاکمات جادوگری سیلم است که از آن ماجرا جان سالم به در برد و بعدها به شخصیتی برجسته در داستان‌های مارول تبدیل شد.

آگاتا یکی از قدیمی‌ترین و قوی‌ترین جادوگران مارول روی زمین  محسوب می‌شود. ناگفته نماند که آگاتا در پایان توسط اسکارلت کشته می‌شود اما هنوز در مارول به عنوان شبح وجود دارد. این شخصیت برای اولین بار در کمیک‌های همین مجموعه معرفی شد.

اکنون زمان مناسب برای ساخت سریال مختص این شخصیت مارول فرا رسیده است. عده زیادی از طرفداران این سریال از منبع جادوی تاریک آگاتا پرسیده بودند که سوال‌هایشان بی‌پاسخ مانده است و اکنون زمان مناسبی برای بررسی این جادوگر و جادوهایش فرار رسیده است.

با این حال هنوز هم کمپانی دیزنی از زمان ساخت و پخش این اسپین‌آف خبری منتشر نکرده است در حالی که طرفدارن منتظر رسیدن خبر ساخت این اسپین آف هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اسپین آف سریال WandaVision چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر