;
coinex

نقش اول فیلم اوپنهایمر از کریستوفر نولان مشخص شد ؛ کیلین مورفی و نولان در یک قاب!

نقش اول فیلم اوپنهایمر از کریستوفر نولان مشخص شد. ظاهرا قرار است که نقش پدر بم اتمی را بازیگر محبوب یعنی کیلین مورفی بازی کند.

کریستوفر نولان کارگردان مشهور و خالق اثرهایی چون سه‌گانه شوالیه تاریکی، میان‌ستاره‌ای و تلقین، برای فیلم جدید خود به نام اوپنهایمر رسماً کیلین مورفی را به عنوان نقش اصلی معرفی کرد. جزئیات تاریخ اکران و نام آهنگساز هم مشخص شده است.

داستان این فیلم درباره جنگ جهانی دوم و پروژه منهتن است که با تمرکز بر روی پدر بمب اتمی، جی.رابرت اوپنهایمر ساخته می‌شود. پیش از این شایعات زیادی درباره نقش اصلی این فیلم منتشر شده بود و حالا می‌دانیم که کیلین مورفی به ایفای این نقش می‌پردازد.

نقش اول فیلم اوپنهایمر از کریستوفر نولان

کریستوفر نولان قبلا هم در فیلم‌های تلقین و سه گانه شوالیه تاریکی از کیلین مورفی استفاده کرده بود. البته بیشتر ما با شنیدن اسم کیلین مورفی به یاد پیکی بلایندرز خواهیم افتاد که یکی از سریال‌های برتر سال‌های اخیر بوده است.

کیلین مورفی در سریال اوپنهایمر در نقش دانشمند فیزیک جی.رابرت اوپنهایمر ایفای نقش می‌کند و شباهت بسیار زیاد او به اوپنهایمر توجه همه را به خود جلب کرده است. موسیقی متن این فیلم را مندرولین که برنده چندین جایزه ارزشمند است بر عهده دارد.

نقش اول فیلم اوپنهایمر از کریستوفر نولان

فیلم‌برداری از اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی کلید می‌خورد و با نوار فیلم واقعی بزرگ ۶۵ میلی‌متری روی دوربین آی‌مکس انجام می‌شود. یونیورسال، کمپانی فیلم‌سازی آمریکایی، سازنده فیلم اوپنهایمر، تاریخ اکران فیلم را ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ اعلام کرده است.

یونیورسال می‌گوید:

این فیلم یک اثر حماسی دلهره آور است که مخاطب را به درون پارادوکس نگران کننده ی کارهای مردی پر شده از معما پرتاب می کند. شخصی که باید برای نجات جهان، ریسک نابود کردن آن را به جان بخرد.

این فیلم بر اساس کتاب پیروزی و فاجعه جی رابرت اوپنهایمر ساخته می‌شود. کریستوفر نولان نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد و همانند قبل توماس همسر کریستوفر نولان به همراه چارلز روون تهیه کنندگان این فیلم هستند.

نولان برای فیلم‌برداری این فیلم از همکار قبلی خود در فیلم‌های اینتراستلار، دانکرک، تنت یعنی هویته ون هویتما استفاده می‌کند و باز هم به سراغ فیلم واقعی و دوربین آی مکس می‌روند. برای ساخت این فیلم ۱۰۰ میلیون دلار بودجه اختصاص داده شده و ۱۰۰ روز به طور اختصاصی اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نقش اول فیلم اوپنهایمر از کریستوفر نولان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر