;
coinex

دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) با زیرنویس چسبیده

در این مطلب لینک دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

اگر به ژانر تاریخی علاقه مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای سریال جذاب عاشقان آسمان سرخ را از دست ندهید. در این سریا بازیگرانی همچون کواک شی یانگ، گونگ میونگ، آن هیو پوپ و کیم یو جونگ به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ادامه برای دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky) با تکراتو همراه باشید.

دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)

دانلود سریال کره ای Lovers of the Red Sky

داستان سریال عاشقانه Lovers of the Red Sky در دوران چوسان اتفاق می‌افتد، جایی که یک زن نقاش نابغه به نام هنگ چون گی به عنوان اولین زن نقاش دوهواسیو یا آکادمی نقاشی سلطنتی کره انتخاب می‌شود. هنگ چون گی ظاهری زیبا و شخصیتی روشن و دوستانه دارد.

قرار است این دختر بقیه عمر خود را در آکادمی سلطنتی به عنوان یک نقاش بگذراند و این شرایط موجب می‌شود او با اخترشناس نابینایی با نام هارام آشنا شود. عشق در قلب آنها شکوفا می‌شود و آنها احساسات صادقانه یکدیگر را تشخیص می‌دهند؛ بدون اینکه چون گی به نابیانیی ها رام اهمینی بدهد.

دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ
دانلود سریال کره ای‌ عاشقان آسمان سرخ / دانلود رایگان قسمت 11 عاشقان آسمان سرخ با زیرنویس چسبیده / دانلود سریال کره ای Lovers of the Red Sky

عاشقان آسمان سرخ فضای عاشقانه بین این دو جوان را به تصویر می‌کشد که با صبر و شکیبایی در تلاشند یکدیگر را شاد و خوشحال نگه دارند. کیم یوجونگ (Kim Yoo Jung) در این سریال نقش اولین نقاش زن سلطنتی را بازی می‌کند. هونگ چونگ گی از ابتدا نابینا به دنیا آمد ولی یک روز به طرز معجزه آسایی بینایی خود را به دست می‌آورد.

آن هیو سوپ (Ahn Hyo Seop) نیز در این سریال نقش ها رام را بازی می‌کند؛ افسری نابینا با چشمانی قرمز که می‌تواند ستارگان را بشناسد و به عنوان اخترشناس در کاخ سلطنتی مشغول به کار است.

گونگ میونگ نیز در نقش شاهزاده یانگمیونگ در این سریال حضور خواهد داشت. او یکی از اعضای خانواده سلطنتی با روحیه آزاد است که به شعر، خطاطی و هنر علاقه دارد. اگرچه او مملو از عاشقانه‌ها و تخیلات است، اما از درون احساس تنهایی زیادی دارد که آن را درون خود پنهان کرده است.

یکی از بازیگران اصلی سریال Lovers of the Red Sky کواک سی یانگ (Kwak Si Yang) است که نقش شاه جوهیانگ را بازی می‌کند، پادشاهی جاه طلب و بی‌رحم که نقش مهمی در قلب این سه جوان ایفا خواهد کرد.

اما در ادامه برای دانلود قسمت یازدهم عاشقان آسمان سرخ بدون سانسور همراه ما باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های کره‌ای کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های کره‌ای تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت یازدهم ادامه مطلب را از دست ندهید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت 10 سریال عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)

دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت یازدهم

دانلود قسمت 8 سریال عاشقان آسمان سرخ
دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت یازدهم / دانلود سریال کره ای‌ عاشقان آسمان سرخ / دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ
  • نام سریال: عاشقان آسمان سرخ (Lovers of the Red Sky)
  • محصول: 2021کره جنوبی از شبکه SBS, ViuTV, Viki
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، درام، فانتزی
  • قسمت‌ها: 16
  • روزهای پخش: دوشنبه و سه شنبه
  • مدت زمان: 60 دقیقه

دانلود رایگان قسمت 11 عاشقان آسمان سرخ با زیرنویس چسبیده از تلگرام با کیفیت 360p

قسمت یازدهم عاشقان آسمان سرخ بدون سانسور از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال عاشقان آسمان سرخ قسمت یازدهم از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود سریال Lovers of the Red Sky قسمت یازدهم از تلگرام با کیفیت 1080p

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود قسمت 11 سریال عاشقان آسمان سرخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر