;
coinex

مشخصات ردمی نوت 11 پرو فاش شد

یکی از افشاگران حوزه فناوری مشخصات ردمی نوت 11 پرو را فاش کرده است و گفته می شود که این گوشی مشخصات بی نظیر و جذابی دارد.

شیائومی اوایل امسال از سری ردمی نوت 10 رونمایی کرد و قرار است سری جدید این گوشی را با عنوان ردمی نوت 11 پرو و پرو مکس روانه بازار کند. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

اطلاعات معتبری از شیائومی ردمی نوت 11 پرو منتشر نشده است ولی دیجیتال چت استیشن به تازگی از برخی مشخصات این اسمارت‌فون رونمایی کرده است. ظاهرا گوشی جدید این کمپانی از شارژر 120 واتی برخوردار خواهد بود. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا به مشخصات این گوشی بپردازیم.

مشخصات ردمی نوت 11 پرو

شیائومی در سال جاری از گوشی‌های جدید خود رونمایی نمود که یکی از آنها ردمی نوت 10 بود. اکنون قرار است که از سری جدید خود تحت عنوان ردمی نوت 11 پرو رونمایی کند.

افشاگر معروف چینی طی توئیتی که منتشر نموده گفته که فناوری شارژ 120 واتی در این گوشی به کار رفته است. این فناوری که هایپر شارژ نام دارد در کمتر گوشی به کار رفته و البته در 11 تی پرو وجود دارد. با این شارژر مدت زمان شارژ شدن گوشی به 20 دقیقه خواهد رسید.

مشخصات ردمی نوت 11 پر,

انتظار ما این است که ردمی نوت 11 پرو دارای باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی باشد و این بسیار جذاب خواهد بود. همچنین طبق تخمین‌هایی که زده شده، گفته می‌شود با این شارژر و توان شارژ ردمی نوت 11 پرو در عرض 10 دقیقه حدود 69 درصد شارژ خواهد شد که خبر خوبی است.

گفته می‌شود که این اسمارت‌فون از تراشه اسنپدراگون 778 جی بهره می‌برد. همچنین شیائومی ظاهرا قصد دارد در این گوشی از بهترین‌های خود استفاده کند و از همین رو گفته شده دوربین این دستگاه 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از این است که دوربین اصلی این گوشی مجهز به لنز پریسکوپ تله فوتو است و زوم 5 برابری اپتیکال هم دارد. سنسور اثر انگشت نیز ظاهرا روی فریم راستی تعبیه شده. اگر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد بسیار عالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات ردمی نوت 11 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه واقعا این مشخصات رو داشته باشه و قیمتشم مناسب باشه گوشی خیلی خوبیه

    پاسخ