;
coinex

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!

تبلت ها از پرکاربردترین دیوایس ها به شمار می‌آیند. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 از بین صدها مدل موجود در بازار ایران و جهان تا کاربران با مقایسه آنها به بهترین انتخاب ممکن با توجه به نیازهای خود دست یابند.

امروزه تبلت‌ها در انواع و اقسام مختلف در بازار عرضه می‌شوند. تبلت می‌تواند به عنوان یک وسیله سرگرمی، به عنوان یک تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ، جایگزینی مناسب برای لپتاپ شما و یا یک تخته شاسی برای هنر شما و موارد دیگری نظیر تماشای فیلم کاربرد داشته باشد. همچنان بیشتر آنها دارای صفحه نمایش‌هایی نسبتاً بزرگ، طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و باتری خوب با ماندگاری شارژ بالا هستند.

بنابراین پیدا کردن بهترین تبلت برای نیازهای شما می‌تواند یک کار دشوار باشد. ولی نگران نباشید! ما در این مطلب به معرفی بهترین تبلت های 2021 می‌پردازیم و شما می‌توانید با خواندن مشخصات این تبلت‌ها، با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید. با تکراتو همراه باشید!

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021

فهرست جدیدترین تبلت ها در سال 2021 احتمالا در ادامه با معرفی گزینه‌‌های بهتر به فهرستی جامع و کامل تبدیل خواهد شد. برخلاف دنیای موبایل ها که بازیگران گوناگونی دارد و شاید سامسونگ و اپل مهمترین آن ها باشند، در حوزه تبلت اما این دو غول تکنولوژی بازار را در اختیار خود دارند و حتی شیوع ویروس کرونای جدید (SARS-CoV-2) هم نتوانسته زنجیره تامین آنها را با مشکل مواجه کند.

البته بازیگران اصلی عرصه تبلت تنها این دو شرکت نیستند و در سالیان اخیر مانند همه دیگر حوزه های تکنولوژی نام شرکت های چینی نیز به تدریج به میان آمده است. یحتمل پرچمدار شرکت های چینی در این حوزه لنوو است و اخیرا شیائومی و هواوی هم به آن افزوده شده اند.

جدیدترین تبلت های 2021 در یک نگاه:

  • تبلت هوآوی میت Pad T10s
  • تبلت گلکسی Tab A7
  • تبلت آیپد ایر 2020
  • تبلت گلکسی Tab S7 پلاس
  • تبلت شیائومی Mi Pad 5
  • تبلت تکلست M30 Pro
  • تبلت لنوو Tab P11 Pro
  • تبلت لنوو IdeaPad Duet 3i
  • تبلت کتاب‌خوان اونیکس بوکس Note 2
  • تبلت فیوژن 5
  • تبلت لنوو تب مدل M10 پلاس
  • تبلت Chuwi Hi13
  • تبلت دراگون تاچ وای 88 ایکس
  • تبلت سرفیس پرو 7 مایکروسافت
  • تبلت اپل مدل iPad Pro 11 inch 2020 4G
  • تبلت فایر اچ دی 10 آمازون
  • تبلت آیپد پرو 12.9 اینچی

تبلت هوآوی میت Pad T10s

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!
جدیدترین و بهترین تبلت های 2021

هوآوی به تناسب موفقیتی که در بازار موبایل های هوشمند کسب کرده است، وارد دنیای تبلت ها نیز شده است. اگر میت ام 5 لایت برای بسیاری کاربران گران به نظر برسد، هوآوی همچنان یک گزینه اقتصادی جذاب برای معرفی در دست دارد. این تبلت میت پد تی 10 اس است.

در این مدل هوآوی از دوربین های ضعیف تری استفاده کرده و حافظه رم را هم به نسبت میت ام 5 لایت کاهش داده است. قلب تپنده این محصول پردازنده کایرین 710A است و در مجموع این تبلت به یک گزینه خوش قیمت و مناسب بدل شده است.

نمایشگر 10.1 اینچی این محصول از دسته نمایشگرهای IPS LCD است و کیفیت ساخت خوبی دارد. طراحی بدنه محصول به قدری زیباست که شما را به یاد تبلت های گران قیمت بازار می اندارد. این محصول از هر دو پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون بهره مند است که در نتیجه آن انواع هدفون های قدیمی به آن متصل می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های هواوی 2021

تبلت گلکسی Tab A7

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!
جدیدترین و بهترین تبلت های 2021

سری A در دسته گوشی های سامسونگ نیز محصولاتی میان رده و اقتصادی هستند و در دنیای تبلت نیز سامسونگ با پیروی از همان شیوه نامگذاری، دسته A را به تبلت های اقتصادی و میان رده خود اختصاص داده است.

این مدل اواخر سال میلادی 2020 معرفی شد و از یک نمایشگر 10.4 اینچی TFT LCD بهره مند است. این محصول از تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 662 به جای پردازنده اگزینوس 9610 بهره مند است. البته این دو محصول عملکرد پردازشی یکسانی دارند و در بنچمارک ها هم امتیازات مشابهی داشته اند در نتیجه از بابت قدرت پردازشی قابل قبول نگرانی نخواهید داشت. این مدل در نسخه هایی با 3 و 4 گیگابایت م تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی 2021

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

تبلت آیپد ایر 2020

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!
جدیدترین و بهترین تبلت های 2021

سری آیپد ایر 2020 شاید به واقع چیزی از مدل های پرو کم نداشته باشد. این مدل به لحاظ سخت افزاری همان عملکرد را ارائه می دهد و تازه ارزان تر است. از لحاظ ظاهری آیپد ایر 2020 بسیار شبیه به نسخه های پرو است و از نمایشگر بزرگ و باکیفیت بهره مند است. این مدل همچنین به مانند نسخه های پرو از نسل دوم قلم اپل و صفحه کلید اسمارت پشتیبانی می کند.

قلب تپنده دستگاه پردازنده A14 بیونیک است که همان تراشه به کار رفته در سری آیفون 12 محسوب ی شود و قدرت پردازشی بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر خصال مهم این محصول، طول عمر باتری خوب و چهار بلندگوی قدرتمند است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

تبلت گلکسی Tab S7 پلاس

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!
جدیدترین و بهترین تبلت های 2021

گلکسی تب اس 7 پلاس تا امروز قدرتمندترین تبلت تولید شده توسط سامسونگ و یکی از بهترین تبلت های اندرویدی است که یحتمل تا زمان معرفی شدن گلکسی تب اس 8 برتری خود را حفظ خواهد کرد. رقیب مستقیم آیپد پر اپل از نمایشگری 12.4 اینچی از نوع سوپرآمولد بهره مند است و کیفیت بالایی دارد.

قلب تپنده دستگاه پردازنده اسنپدراگون 865 است که شاید جدیدترین و بهترین تراشه بازار نباشد اما در عملکرد پردازشی سنگین هم کم نمی آورد و رقیب خوبی برای نمونه های مشابه است.

این محصول همچنین از قلم استایلوس سامسونگ پشتیبانی می کند و برای طراحان هم یک گزینه بسیار ایده آل است. قدرت سخت افزاری بالا و حافظه رم خوب سبب شده تا این تبلت به سادگی از پس اجرای بازی ها و برنامه های سنگین برآید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

تبلت شیائومی Mi Pad 5

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!

شیائومی که در سال جدید میلادی با معرفی سری می 11 و می میکس 4 در دنیای گوشی ها غوغایی به پا کرده و البته با زیربرندهای خود پوکو و ردمی بازار میان رده ها را به توبره کشیده است، اواسط سال میلادی 2021 از یک سری کامل از جدیدترین تبلت های خود یعنی می پد 5 رونمایی به عمل آورد.

این سری شامل سه تبلت می پد 5، می پد 5 پرو و می پد 5 فایوجی هستند. هر سه مدل نمایشگری 11 اینچی از نوع LCD با رزولوشن تصویر 1600 در 2560 دارند و از نرخ نوسازی صفحه 12 هرتز پشتیبانی می کنند.

این محصولات جدید از ویژگی به نام TrueTone بهره مند هستند که آن ها را مشابه آیپدهای اپل می کند. این ویژگی از دو حسگر نور جلو و عقب برای تجزیه و تحلیل نور محیط بهره می برد و نقطه سفید صفحه را متناسب با آن تنظیم می کند تا برای خواندن متون راحت تر باشید و رنگ در وضعیت های نوری مختلف باکیفیت تر به نمایش درآیند.

نسخه معمولی می پد 5 به اسنپدراگون 860 و 6 گیگابایت حافظه رم مجهز است و در دو نسخه با ظرفیت داخلی 128 و 256 گیگابایتی ارائه می شود. دو نسخه پرو و فایوجی هم در بحث رم و فضای ذخیره سازی یکسان هستند اما هر دو به اسنپدراگون 870 مجهز شده اند تا قدرت پردازشی بالاتری داشته باشند.

باتری نسخه پرو این تبلت نیز ظرفیتی برابر با 8600 میلی آمپر ساعت دارد که با یک شارژر سریع سیمی 67 واتی شارژ خواهد شد. نسخه معمولی یک باتری 8720 میلی آمپر ساعتی دارد ولی در عوض تنها از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

تبلت تکلست M30 Pro

تبلت جدید تکلست که تا پیش از پایان سال 2020 عرضه میشود نیز یکی دیگر از بهترین و جدیدترین تبلت های 2021 به شمار می آید. این تبلت 10.1 اینچی با اندروید 10 و پردازنده هلیو P60 و با نام تجاری M30 Pro به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر خصوصیات این تبلت میتوان به رم 4 گیگابایتی،‌ حافظه داخلی 128 گیگ و صفحه نمایش با رزولوشن تصویر 1920 در 1200 اشاره کرد.

بهترین تبلت های 2021

لنوو Tab P11 Pro

از جدیدترین تبلت های 2021 باید به نماینده لنوو اشاره کرد. قلب تپنده این تبلت تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۰G است که کاربران می‌توانند از بین ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم دست به انتخاب بزنند و برای حافظه داخلی هم باید به ۱۲۸ گیگابایت بسنده کنند. انرژی آن از جانب باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که به گفته لنوو با هر بار شارژ می‌تواند حدود ۱۵ ساعت ویدیو پخش کند.

IdeaPad Duet 3i

از جمله امکانات این تبلت می‌توانیم به قابلیت تشخیص چهره دوربین‌های سلفی اشاره کنیم تا برای آنلاک کردن آن نیازی به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت موجود در دکمه پاور نداشته باشید. در پنل پشتی دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و اولترا واید ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده و در بالای نمایشگر هم دو دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارند. همچنین این تبلت از کیبورد و قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

IdeaPad Duet 3i

تبلت جدید لنوو به عنوان یکی از جدیدترین تبلت های 2021 یک تبلت 10.3 اینچی با سیستم عامل ویندوز است که به احتمال در ژانویه 2021 روانه بازارها خواهد شد.

بهترین تبلت های 2021

برای پردازنده ممکن است لنوو دو انتخاب متفاوت داشته باشد، پردازنده اینتل Pentium N5030 یا Celeron N4020 processor میتوانند گزینه های مدنظر باشند. این تبلت همچنین با 4 یا 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی به بازار عرضه میشود.

تبلت کتاب‌خوان اونیکس بوکس مدل Note 2

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت های 2021

اگر به دنبال کتاب‌خوان الکترونیکی‌ای هستید که از زبان فارسی پشتیبانی کند، دارای سیستم عامل اندروید باشد، قلم طراحی داشته باشد و از سرعت و حافظه خوبی برخوردار باشد، کتابخوان‌های «اونیکس بوکس» که جزو بهترین تبلت های 2021 است می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

کتاب‌خوان الکترونیک بوکس دارای قابلیت جوهر الکترونیک (E-Ink) است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای کاملا مشابه با استفاده از کاغذ داشته باشید. نور قرمز و آبی با قابلیت همگام شدن خودکار با نور محیط باعث حفاظت از چشم می‌شود. همچنین قلم‌های وکام (Wacom) حساس به فشار دست و دارای قابلیت تغییر رنگ و قطر قلم، نوشتن و طراحی پر از لذت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین امکان استفاده از پلتفرم‌های ارائه دهنده‌ی کتاب الکترونیک نظیر فیدیبو و طاقچه و هر نرم افزار اندرویدی دیگر با وجود سیستم عامل داخلی دستگاه فراهم است، که آن را برای دانشجویان، اساتید، طرفداران کتاب و کتاب الکترونیک، برنامه‌نویسان و افرادی از این دست مناسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

تبلت فیوژن 5

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت 2021

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تجربه‌ی استفاده از ویندوز در یک تبلت چیز عجیبی نیست و تبلت فیوژن که یکی از بهترین تبلت های 2021 است این امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد. در واقع اگر شما به سیستمی نیاز دارید برنامه و محیط آن شبیه ویندوز باشد، این تبلت که از بهترین تبلت های دنیا است را انتخاب کنید.

این تبلت 10 اینچی از خانواده فیوژن 5 با قیمتی کمتر از 200 دلار یکی از برترین تبلت‌های ارزان قیمت ویندوزی است که از یک پردازنده اینتل Atom چهار هسته‌ای استفاده می‌کند. با اینکه فیوژن 5 زیباترین تبلت ویندوزی موجود در بازار نیست اما طراحی بسیار خوب آن به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت حافظه رم، خروجی HDMI و چندین و چند ویژگی دیگر باعث شده تا این محصول به عنوان یکی از شیک‌ترین تبلت‌های ارزان قیمت ویندوزی مطرح شود.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر فایل‌های خود را روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره می‌کنید، باید یک رم بخرید. چون بیشتر حافظه این تبلت که در دسته بهترین تبلت های جهان است، توسط خود سیستم اشغال شده‌ است. در ادامه به مشخصات این تبلت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی های سونی 2021

تبلت لنوو تب مدل M10 پلاس

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت 2021

تبلت ام ۱۰ پلاس لنوو با یک بودجه‌ی مناسب روانه بازار شده است. این تبلت که یکی از بهترین تبلت های 2021 است، دارای یک باتری بزرگ، حاشیه‌های نمایشگر نسبتا نازک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و یک گزینه‌ی مناسب برای کسانی است که یک عملکرد متوسط و خانگی از تبلت خود انتظار دارند.

تبلت M10 پلاس برند لنوو دارای نسبت صفحه نمایش ۸۷ درصد نسبت به بدنه است و ضخامتی بالغ‌بر ۸.۱۵ میلی‌متر ارائه می‌دهد. لنوو با معرفی M10 پلاس، تبلت مقرون به صرفه دیگری را ارائه کرده است که تفاوت‌های زیادی با نسخه‌ی پایه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین سلفی گوشی 2021

بهترین نمایشگر گوشی 2021

تبلت Chuwi Hi13

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت 2021

پیدا کردن تبلتی در این رنج قیمت با رم 8 گیگابایت کار آسانی نیست. این تبلت که یکی از بهترین تبلت های 2021 است، پردازنده‌ای قوی دارد که با آن می‌توان آخرین ورژن بازی‌های گرافیکی را بدون دردسر بازی کرد و فیلم‌هارا با کیفیت HD تماشا کرد. به طور کلی با توجه به قیمت این تبلت، یکی از بهترین تبلت های 2021 محسوب می‌شود که نباید از آن غافل شد. در ادامه ما به بررسی جزئیات این تبلت می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2021

بهترین گوشی های ضد آب دنیا

تبلت دراگون تاچ وای 88 ایکس

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت 2021

تبلت‌ها را می‌توان یک هدیه از طرف خدا به والدین در نظر گرفت؛ چرا که این وسیله‌ها می‌توانند کودکان را سرگرم کنند و باری از روی دوش والدین بردارند! این تبلت که یکی از جدیدترین و بهترین تبلت‌ها برای کودکان است، در حال حاضر در بازار وجود دارد. مشخصات این تبلت به اندازه پولی است که می‌دهید و برای کودکان کافی و رضایت‌بخش است.

چیزی که در این تبلت قابل توجه است، ویژگی‌های کودک‌پسند آن است. این تبلت کنترل والدین دارد. بامپر یا قاب سیلیکونی محافظ آن برای کودکان جذاب است و می‌توانند با خیال راحت آن را همه جا با خود ببرند و در اثر ضربه خوردن و افتادن، آسیبی به تبلت نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2021

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

تبلت سرفیس پرو 7 مایکروسافت

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت های دنیا

سرفیس پرو ۷ یک کامپیوتر هوشمند، فوق سبک و قابل حمل است که می‌تواند نیاز کاربران خود را از داشتن تبلت، لپ تاپ و حتی کامپیوتر رومیزی دیگر برطرف کند. این نسل جدید از کامپیوترهای تبدیل شونده سرفیس مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل است و می‌تواند به طور کامل پردازش‌های حرفه‌ای و روزمره را برای کاربران خود انجام دهد.

سرفیس پرو ۷ با همان ظاهر گذشته تمامی تبلت های سرفیس پرو ساخته شده است و هیچ تفاوت عمده‌ای با محصولات پیشین مایکروسافت ندارد. این مسئله نشان می‌دهد که مایکروسافت به طور کامل از طراحی محصولات خود راضی است و به همین دلیل تمایلی به تغییر آن ندارد. باتری سرفیس پرو ۷ می‌تواند با 10.5 ساعت برای کارهای روزمره و عادی پاسخگو باشد.

تصور کنید که با سرفیس پرو ۷ می‌توانید به راحتی از خانه خارج شوید و دیگر نیازی به همراه داشتن شارژر نخواهید داشت؛ سرفیس جدید می‌تواند تمامی کارهای شما را با باتری قدرتمند خود انجام دهد. سرفیس جدید مایکروسافت مجهز به یک درگاه USB-C و یک درگاه USB-A است. درگاه کامل USB می‌تواند به طور کامل سرفیس را به یک لپ تاپ قابل حمل تبدیل کند که هر دستگاهی به آن متصل می‌شود.

علاوه بر این، USB-C یک قدم جدید از طرف مایکروسافت است که باعث می‌شود تا سرفیس پروی جدید مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ با لوازم جانبی مدرن سازگارتر باشد. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از درگاه MicroSDXC کارت‌های حافظه مختلف را به سرفیس خود متصل کنند و حافظه دستگاه خود را ارتقا دهند. علاوه بر این، سرفیس جدید مجهز به ارتباط وای فای ۶ و بلوتوث ۵ است و از آن طریق می‌تواند به صورت بهینه امکان ارتباط به اینترنت را برای شما فراهم بسازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 5G در سال 2021

بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

تبلت اپل آیپد پرو 11

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت های دنیا

بی شک آیپد پرو 11 یکی از بهترین تبلت های 2021 محسوب می‌شود که بازارهای خرید تبلت را به خود اختصاص داده است. این تبلت با داشتن انعطاف خوب، کیفیت نمایشگر عالی و صدها ویژگی خوب دیگر در دسته بهترین تبلت های جهان قرارمی‌گیرد. متاسفانه برای این تبلت، شما باید به طور جداگانه قلم بخرید ولی مطمئن باشید هیچوقت از خریدن این تبلت پشیمان نخواهید شد.

تبلت فایر اچ دی 10 آمازون

بهترین تبلت های 2021
بهترین تبلت های جهان

اگر به دنبال بزرگ‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین تبلت شرکت آمازون هستید که از قدرت پردازشی قابل قبولی برخوردار باشد، مطمئنا آمازون فایر اچ‌دی 10 اولین و تنها انتخاب شما خواهد بود. به‌طور خلاصه برجسته‌ترین ویژگی این محصول را می‌توان در نمایشگر بزرگ، اسپیکرهای باکیفیت و قیمت مناسب آن دانست. بنابراین می‌توان این دستگاه را مناسب برای کاربرانی دانست که به دنبال تجربه‌ی بی‌نظیری از تماشای ویدئو در تبلتی بزرگ هستند.

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، فایر اچ‌دی 10 به یک نمایشگر بزرگ 10 اینچی با فناوری IPS مجهز شده و از زوایای دید مطلوبی برخوردار است. آمازون از رزولوشن یکسانی برای دو نسخه‌ی 8 و 10 اینچی این تبلت در نظر گرفته است. اما به دلیل نمایشگر بزرگ‌تر نسخه‌ی 10 اینچی، دقت تصویر 800 × 1280 پیکسلی آن تراکم پیکسلی پایین‌ 149 پیکسل بر اینچ را به همراه دارد.

از ویژگی‌های مهم این تبلت می‌توان به وجود اسپیکرهای استریو به فناوری دالبی و دوربین‌های 5 و 1 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین آمازون یک باتری لیتیوم پلیمری برای این محصول در نظر گرفته است. در ادامه، به بررسی این تبلت که در لیست بهترین تبلت های 2021 است، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین باتری گوشی 2021

ارزان ترین گوشی های 2021

تبلت آیپد پرو 12.9 اینچی

جدیدترین و بهترین تبلت های 2021 ؛ فهرست تبلت های مورد انتظار سال جدید!
جدیدترین و بهترین تبلت های 2021

با صفحه نمایش 12 اینچی این آیپد که در لیست بهترین تبلت های 2021 است، می‌توان آن را در حد یک لپ‌تاپ دانست! ممکن است تصور کنید این تبلت که یکی از بهترین تبلت های دنیا است، جای زیادی را اشغال می‌کند ولی این تبلت نه تنها خیلی نازک است، بلکه وزن کمی هم دارد. در زیر، ما به بررسی آیید پرو 12.9 اینچی می‌پردازیم.

این محصول از پردازنده قدرتمند اپل M1 بهره مند است و با 8 یا 16 گیگابایت رم ارائه می شود تا قدرت پردازشی بالایی داشته باشد. نمایشگر 12.9 اینچی محصول نیز رزولوشن 2732 در 2048 پیکسل دارد. به مانند آیفون های جدید این محصول نیز علاوه بر نسخه هایی با ظرفیت 128، 256 و 512 گیگابایتی، یک نسخه 1 ترابایتی نیز دارد.

معرفی بهترین تبلت های 2021 تمام شد! برای خرید تبلت مورد نظرتان، ابتدا هدف و مبلغ پولی که می‌خواهید هزینه کنید را مشخص کرده و سپس مناسب ترین تبلت را برای خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Tabletmonkeys

آیا تا به حال از تبلت‌هایی که در بالا معرفی شده است، استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین تبلت 2021 کدام است؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام خدمت شما، جناب بنده یه انتقاد داشتم ، چون مقاله ی شما برای ۲۰۲۱هست میخواستم بگم که اطلاعات شما در مورد صفحه نمایش تبلت آمازون کاملا اشتباهه، چون برخلاف فایر hd 10 بودنش، آمازون از سال ۲۰۱۹ دیگه رزولیشن فول اچ دی با تراکم پیکسلی ۲۲۰، را داره در تبلت های ۱۰اینچی خودش استفاده میکنه، و اون تراکم پیکسلی افتضاحی که گفتید متعلق به سال ۲۰۱۷ آمازون بود، اما دو نسله که داره از رزولیشن full hd استفاده می‌کنه.برای اثبات حرفهام میتونید به سایتش مراجعه کنید. سپاس

    پاسخ