;
coinex

لپ تاپ لنوو یوگا 16 اس (Lenovo Yoga 16S) معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی لنوو از بزرگترین تولیدکنندگان لپ تاپ است که به تازگی از محصول جدید خود رونمایی نموده است. لپ تاپ لنوو یوگا 16 اس تازه ترین شاهکار لنوو است.

کمپانی لنوو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی در جهان است. لپ تاب لنوو یوگا 16 یکی از مدل‌های لپ تاپ این شرکت است که به تازگی در چین معرفی شده است.
اخبار تازه منتشر شده حاکی از این است که لپ تاب یوگا 16 اس توسط کمپانی لنوو به تازگی وارد بازار می‌شود، این در حالی است که این کمپانی اخیرا لپ تاپ‌های مدل آی پد را به به روز رسانی کرد.

لپ تاپ لنوو یوگا 16 اس

برند لنوو را همه ما می‌شناسیم و از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان لپ تاپ است. امروز این برند معتبر از سری لپ تاپ جدید خود تحت عنوان یوگا 16 اس رونمایی نمود. در ادامه به مشخصات فنی و سایر موارد آن می‌پردازیم.

لپ تاپ لنوو یوگا 16 اس

هنوز از مشخصات این مدل جدید اطلاعات کاملی در دست نیست. لپ تاپ یوگا 16 یک صفحه نمایشگر 16 اینچی دارد که کم حاشیه است. وضوح این صفحه نمایشگر 16 اینچی 1600 در 2560 با روشنایی 500 نیت است. این لپ تاپ مجهز به قابلیت اچ دی آر است و فضای رنگی اس آر جی بی را نیز پوشش می‌دهد.

مدل یوگا 13 اس این لپ تاپ نیز کیفیت تصویری 2560 در 1600 دارد و از پردازنده‌ای ام دی ریزن 5 5600 بهره می‌برد. رم این دستگاه 16 گیگابایتی است و از نوع دی دی آر خواهد بود. فضای ذخیره سازی یوگا 13 اس حداکثر 512 گیگابایت است.

باتری این لپ تاپ 50 وات ساعتی است و از شارژر 65 واتی استفاده می‌نماید. حالت‌های صدای این دستگاه دالبی ویژن و استریو است و دارای جک 3.5 میلی متری و پورت تایپ سی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ لنوو یوگا 16 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر