;
coinex

رندرهای گلکسی A13 فایوجی منتشر شد

ساسمونگ قصد دارد به زودی از گوشی میان رده خود با نام گلکسی A13 رونمایی نماید و امروز نیز رندرهای گلکسی A13 فایوجی را منتشر نمود.

اخبار تازه منتشر شده حاکی از این است که یک مدل گوشی جدید سامسونگ با اینترنت فایوجی قرار است وارد بازار شود. نام این گوشی گلکسی A13 فایوجی است و با تراشه ۷ نانومتری مدیاتک در گیگ بنج دیده شده است.

این گوشی اقتصادی را شرکت سامسونگ قصد دارد وارد بازار کند تا اینترنت فایوجی در گوشی‌های رده پایین‌تر نیز وجود داشته باشد. در آینده‌ای نزدیک نیز باید منتظر رونمایی از این گوشی اقتصادی باشیم. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

رندرهای گلکسی A13 فایوجی

حدود یازده ماه پیش نوعی سامسونگ گلکسی A12 وارد بازار شد اما با وجود اینکه هنوز مدت زمان زیادی نگذشته نوع جدید این برند با نام  A13قرار است وارد بازار شود. این خبر خوبی برای علاقه‌مندان این برند محبوب است.

رندرهای گلکسی A13 فایوجی

در قسمت پنل پشتی گوشی به صورت عمودی سه دوربین تعبیه شده است. این در حالی است که مدل قبل این  گوشی چهار دوربین دارد و جنس فرم این گوشی نیز پلاستیکی است. بر روی فریم این گوشی سنسور اثر انگشت قرار دارد و اینکه وضوح تصویر در این گوشی فول اچ دی پلاس است. صفحه نمایش گلکسی A13 از نوع  IPS LCD است.

این مدل جدید به احتمال زیاد حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی داشته باشد و حافظه داخلی  ۶۴یا ۱۲۸ گیگابایتی نیز مورد انتظار است. در قسمت پشت گوشی که قبلاً ذکر کردیم دوربین‌هایی که وجود دارند ۲+۵+۵۰ مگاپیکسلی هستند. قلب تپنده و مرکز مهم این گوشی تراشه ۷ نانومتری اسنپدراگون است و این گوشی دوربین سلفی نیز دارد.

به احتمال زیاد درون جعبه این گوشی جدید شارژری با قدرت 5000 میلی‌آمپر قرار دارد و فست شارژ این گوشی قدرت 25 واتی خواهد داشت. امید است که این گوشی با قیمت 290 دلار در رنگ بندی سفید و قرمز و آبی در دی و بهمن امسال عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی A13 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر