;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال چیلیز یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) : ارز دیجیتال چیلیز با نماد (CHZ) در توکن‌سازی برای سرگرمی‌های ورزشی کاربرد دارد و به پلتفرم Socios.com قدرت خاصی می‌بخشد. تیم‌های محبوب ورزشی در این پلتفرم ارز دیجیتال Chiliz را برای طرفداران خود به وجود آورده‌اند تا آن‌ها را جذب کنند. اولین بار است که در جهان این اتفاق رخ می‌دهد.

برای جذب علاقه‌مندان به ورزش و تیم‌های محبوب، به طرفداران آنها جوایزی اهدا می‌شود. ارزهای دیجیتالی که نشانه و لوگوی باشگاه را به همراه دارند، به وسیله طرفدارانشان خریداری می‌شوند، مورد داد و ستد قرار می‌گیرند تا میزان علاقه به تیم فوتبال خاصی را نشان دهند و یا در نظرسنجی باشگاه‌ها رای دهند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز دش است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز چیلیز (CHZ) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت چیلیز (CHZ) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت چیلیز (CHZ)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز چیلیز (CHZ) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز چیلیز (CHZ) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم اول شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

همان طور که گفته شد ارز دیجیتال Chiliz در سرگرمی‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نام اختصاری این ارز «CHZ» است. چیلیز در بلاکچین اتریوم شکل گرفته است و با عنوان ارز دیجیتال رسمی پلتفرم Socios.com شناخته می‌شود.

سازندگان این ارز تصمیم گرفتند که حالت تهاجمی تدافعی میان طرفداران تیم‌های مختلف ورزشی به خصوص ورزش فوتبال را کم‌رنگ کنند و میان باشگاه‌های مختلف و طرفداران تعصبی این باشگاه‌ها نوعی یکپارچگی به وجود بیاورند و آنها را به هم نزدیک کنند.

ارز دیجیتال چیلیز در سال 2012 میلادی متولد شد. هدف از پیدایش این ارز کمک به طرفداران و هواخواهان تیم‌های ورزشی بود. آنها می‌توانستند با خرید این سکه‌ها به طور مستقیم حق رای در باشگاه فوتبال محبوب خود را داشته باشند. میلیون‌ها نفر از مردم به عضوهای فعال این باشگاه‌ تبدیل می‌شدند و این ایده، خارق‌العاده بود.

کمپانی Chiliz در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. ایده‌های اولیه شرکت در سال 2010 میلادی شکل گرفت ولی در سال 2018 اجرایی شد. آقای الکساندر دریفوس مالک و مدیر اصلی این شرکت و بیانگذار سوسیوس است. سوسیوس را می‌توان بزرگ‌ترین سامانه تعاملی هواداران ورزشی به حساب آورد که به طرفداران خود پاداش می‌دهد.

این پلتفرم با استفاده از فناوری بلاکچین ایجاد شده است تا بستری برای استفاده ارز دیجیتال Chiliz باشد. باشگاه‌های پرآوازه‌ای در جهان با این پلتفرم همکاری می‌کنند. شایان ذکر است که پس از امضای قرارداد باشگاه ایتالیایی یوونتوس و پس از آن باشگاه بارسلونا قدرت این پلتفرم بیشتر شده است. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال Chiliz

در صورتی که مایلید به سرعت این توکن را تهیه نمایید، می‌توانید از طریق صرافی‌های معتبر اقدام به خرید ارز دیجیتال CHZ نمایید؛ سپس ارزهای خریداری شده خود را به کیف پول Socios.com انتقال دهید. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال چیلیز

یکی از بهترین مکان‌ها برای نگهداری چیلیز (CHZ)، کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر یا ترزور است. کیف پول‌های سخت افزاری از تکنیک‌های رمزنگاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند. بنابراین، وجوه شما در برابر حملات شبکه‌ای پیچیده یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ که کاربران در کیف پول‌های نرم افزاری یا تحت وب با آنها مواجه هستند، ایمن خواهند ماند.

قیمت نسخه اولیه کیف پول‌های لجر و ترزور، یعنی لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور وان (Trezor One) حدود ۵۰ تا ۶۰ دلار آمریکا است و در این محدوده قیمتی، عملکرد مناسبی را از خود به نمایش می‌گذارند. هر دوی این کیف پول‌ها قادر به ذخیره‌سازی آفلاین و ایمن توکن چیلیز (CHZ) هستند. از این رو به درستی در صدر لیست بهترین کیف پول های چیلیز قرار گرفته‌اند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های چیلیز (Chiliz)، کیف پول تراست (Trust Wallet) است. تراست والت، کیف پول مورد حمایت رسمی صرافی بایننس، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در بین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران است و مکانی عالی برای نگهداری توکن CHZ به شمار می‌رود. اگر در دنیای ارزهای دیجیتال تازه‌وارد هستید یا به دنبال مکانی برای ذخیره توکن‌های CHZ خود در یک دستگاه ایمن می‌گردید، کیف پول موبایلی تراست والت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه‌های پشتیبان‌گیری، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کیف پول تراست برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS در دسترس است. این کیف پول از توکن چیلیز و هر توکن ERC20 دیگری پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان تراست همواره در حال اضافه کردن کوین‌های جدید به کیف پول خود هستند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر