;
coinex

هوآوی میت 50 (Huawei Mate 50) به زودی معرفی می شود

هوآوی با وجود مشکلات فراوانی که با وجود تحریم ها دارد قرار است به زودی از هوآوی میت 50 (Huawei Mate 50) رونمایی کند. مشخصات این گوشی را در ادامه می بینیم.

تحریم‌های آمریکا در طول چند سال اخیر شرکت هوآوی را فلج کرده است و سهم بازار آن را به شدت کاهش داده به طوری که تحریم‌ها سبب شده مشکلات جدی برای این کمپانی بوجود آید. اخیرا شایعاتی مبنی بر به تعویق افتادن رونمایی از هواوی میت ۵۰ و موکول شدن عرضه آن به سال بعد شنیده‌ایم.

با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که هوآوی با آنها مواجه بود این کمپانی چینی توانست گوشی پرچمدار خود را تحت عنوان پی 50 میت معرفی و روانه بازار کند. این کمپانی در حال آماده سازی پرچمدار بعدی خود از سری میت بود که با مشکل مواجه شد و زمان عرضه آن را به سال بعد موکول کرد.

هوآوی میت 50 (Huawei Mate 50)

چندی پیش شایعاتی مبنی بر لغو سری میت ۵۰ اعلام شد که کمپانی هوآوی آن را تکذیب و حتی جزئیات این گوشی هوشمند را منتشر کرد. حالا اما اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد این برند محبوب قرار است از سری میت خود رونمایی نماید.

خبرها حاکی از این بود که این گوشی هوشمند از چیپست فورجی اسنپدراگون ۸۹۸ بهره می‌برد. این تراشه پرچمدار کمپانی کوالکام است که چند ماه آینده روانه بازار می‌شود. هوآوی به دلیل تحریم نمی‌تواند از نسخه فایوجی که از فناوری‌های آمریکا است استفاده کند.

هوآوی میت 50 (Huawei Mate 50)

در صفحه نمایش این گوشی هوشمند فناوری LTPO استفاده خواهد شد که قبلا آن را در سری آیفون ۱۳ پرو دیده بودیم. با استفاده از این صفحه نمایش انتظار می‌رود که از نرخ نوسازی ۱۲۰هرتز پشتیبانی نماید. همچنین احتمال می‌رود این گوشی در نبود شبکه‌های ارتباطی از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی کند.

گزارش‌ها حاکی از این است که علت به تعویق افتادن عرضه هوآوی میت ۵۰ استفاده از سیستم ماهواره‌ای Beidou است. کمپانی هوآوی هر ساله از دو سری  گوشی‌های پرچمدار سری p و سری میت رونمایی می‌کرد اما متاسفانه امسال تنها پرچمدار این کمپانی سری p است و در سال آینده باید انتظار رونمایی از سری میت را داشته باشیم.

یشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی میت 50 (Huawei Mate 50) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر