;
coinex

قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان چیست؟

اینستاگرام پس از کاوش درباره مشکلات این شبکه اجتماعی در خصوص محتوای نامناسب از قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان رونمایی نموده است.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی رایگان است که به‌ منظور به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو ساخته شده است. معاون بخش روابط بین الملل و امور جهانی فیسبوک دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد پروژه‌ای برای دور نگه داشتن جوانان و نوجوانان از خطرات و مضرات این پلتفرم در حال آماده سازی است.

بیانیه مذکور در حالی صادر شد که چندی پیش اینستاگرام در دادگاه ایالات متحده به دلیل تاثیر منفی بر سلامت جوانان مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت. اکنون این شبکه محبوب و اجتماعی فکری به حال مشکلات پیش آمده کرده است.

قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان

نیک کلگ در رابطه با این قابلیت جدید گفته است:

ما در تلاشیم تا قابلیت‌‌هایی را معرفی کنیم تا تغییرات قابل توجهی را برای کاربران فراهم کنند. اگر از این به بعد الگوریتم‌های اینستاگرام تشخیص دهند که کاربران محتوایی بیشتر از حد سنی خود تماشا می‌کنند، اینستاگرام از دیدن آن‌ها جلوگیری خواهد کرد و محتوایی دیگر را برای آن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

این ویژگی‌های جدید سبک زندگی کاربران را تغییر خواهد داد. متاسفانه زمان مشخصی برای ارائه این ویژگی‌ها وجود ندارد و شرکت فیسبوک در جواب کسانی که از زمان ارائه این ویژگی سوال می‌کنند جواب می‌دهد «در حال آزمایش و به زودی»

قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان

سرپرست اینستاگرام می گوید:

ما در حال آزمایش و بررسی دو ایده جدید هستیم: یکی تشویق مردم به دیدن موضوعات و عناوین دیگر (در صورتی که در حال دیدن محتوایی سمی و غیر قابل قبول باشند) و دیگری استراحت کردن کاربران پس از کار کردن بیش از حد با این شبکه اجتماعی. در این حالت، ما یک ایست به اکانت کاربر می‌دهیم تا لحظاتی را به استراحت کردن و آزاد کردن ذهن خود بگذراند.

جالب است که اینستاگرام در کشور ما ایران مانند سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک فیلتر نیست و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. با این حال این ویژگی شاید بتواند کمی از نگرانی والدین در مورد استفاده فرزندان از اینستاگرام بکاهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت جدید اینستاگرام برای استراحت نوجوانان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر