;
coinex

جزئیات جدیدی از فیلم ترسناک جیغ (Scream) منتشر شد

پس از پستی و بلندی های بسیار امروز جزئیات جدیدی از فیلم ترسناک جیغ منتشر شد که نشان می‌دهد به زودی این فیلم اکران می‌شود.

نخستین پوستر فیلم ترسناک جیغ به کارگردانی مت بتینلی اوپلین و تایلر گیلت منتشر شد و در این پوستر چهره کاراکتر روح را به نمایش گذاشته است.

در این پوستر چهره روح به صورت نیم رخ دیده می‌شود و چاقوی مشهور خود را در دست دارد که آغشته به خون است و جمله معروف «همیشه کسی هست که می‌شناسید» بالای پوستر نوشته شده است. این فیلم ترسناک قرار است که در 14 ژانویه اکران شود.

جزئیات جدیدی از فیلم ترسناک جیغ

فیلم ترسناک جیغ یک فیلم اسلشر است. اسلشر یا سلاخی کردن یک زیرمجموعه از فیلم‌های ترسناک است که در آن قاتل مشکل روانی دارد و معمولا از وسیله‌ای مثل چاقو، تبر، ساطور برای قتل استفاده می‌کند.

نو کمبل، دیوید آرکوئت، کورتنی کاکس، راجر ال ویلیامز و مارلی شلتون از جمله بازیگران این فیلم ترسناک هستند که در فیلم‌های قبلی نیز ایفای نقش کرده بودند.

جزئیات جدیدی از فیلم ترسناک جیغ

همچنین بازیگران جدیدی مانند ملیسا باررا، جینا اورتکا، جک کویید، میسون گودینگ، یاسمین ساوی براون، مایکی مدیسون، کایل گارنر، دیلن مینا و سونیا امر در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

این فیلم ترسناک سری پنجم از سری فیلم‌های جیغ بوده و برای رسیدن به روی پرده نقره‌ای سینما سختی‌های زیادی را متحمل شده است. حتی در یک برهه زمانی احتمال ساخته نشدن آن با وجود مشکلاتی که کمپانی واینستون با آنها مواجه بود، وجود داشت. با این حال همان‌طور که زیر پوستر نوشته شده است ۱۴ژانویه ۲۰۲۲ میلادی اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از فیلم ترسناک جیغ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر