;
coinex

تریلر جدید انیمه بلید رانر بلک لوتوس منتشر شد [+تاریخ پخش]

در جریان رویداد کامیک کان در نیویورک، تریلر جدید انیمه بلید رانر بلک لوتوس منتشر شد و طرفداران این انیمه منتظر پخش فصل جدید آن هستند.

انیمه یک سبک طراحی با دست و پویانمایی رایانه‌ای است که طرفداران زیادی دارد. انیمه بلید رانر یکی از انیمه‌هایی است که دومین تریلر آن در جریان کامیک کان نیویورک امسال به همراه تاریخ انتشار نمایش داده شد.

در این تریلر که توسط دو شبکه Crunchyroll و Adult swim منتشر شد، اطلاعات بیشتری در مورد موضوع و شخصیت‌های این انیمه در دسترس ما قرار گرفت. همچنین تاریخ اکران انیمه جذاب blade runner: black lotus ۱۳ نوامبر ( ۲۲ آبان) اعلام شد. همچنین اگر از سریال های تینیجری آمریکایی لذت میبرید نوشتار بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی آمریکایی را از دست ندهید.

تریلر جدید انیمه بلید رانر بلک لوتوس

انیمه بلید رانر خیابان‌های لس آنجلس را با ماشین‌های پرنده و تابلوهای تبلیغاتی بزرگ نشان می‌دهد که البته با این سبک از خیال‌پردازی‌های بلید رانر آشنا هستیم.

در تریلر دوم صدای برایان کاکس شنیده می‌شود که به عنوان نیاندر والاس سینیور ایفای نقش می‌کند. نیاندر والاس سینیور پدر نیاندر والاس جونیور است که باز هم در انیمه حضور دارد اما این بار وس بنتلی به این شخصیت جان می‌بخشد.

تریلر جدید انیمه بلید رانر بلک لوتوس

در این تریلر زندگی عجیب elle به تصویر کشیده می‌شود. ال یک رپلیکانت بوده که برای هدف خاص ساخته شده است و صدا پیشگی این نقش بر عهده جسیکا هنویک است. در این تریلر مبارزات، خواب‌ها و انجام تست voight-kampff و قسم خوردن Elle برای گرفتن انتقام از دشمنانش که هنوز برای ما مشخص نشده چه کسانی هستند را مشاهده می‌کنیم.

شینجی آرامکی و کنجی کامیاما به صورت مشترک کارگردانی انیمه بلید رانر را بر عهده دارند و مسئولیت ساخت این انیمه را استودیوی sola digital arts بر عهده دارد. تهیه کنندگی این انیمه را کمپانی alcon entertainment انجام می‌دهد. شینچیرو واتانابه کارگردان معروف به عنوان تهیه کننده بخش طراحی در این مجموعه کار می‌کند.

این انیمه با همان شخصیت‌های رنگارنگ، پرجنب و جوش و درگیری‌ها و نبردها و خیال پردازی‌ها که از ویژگی‌های انیمه هستند در ۱۳ قسمت جذاب و دیدنی به طرفدارانش عرضه خواهد شد.

برای تماشای تریلر BLADE RUNNER: BLACK LOTUS در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید انیمه بلید رانر بلک لوتوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر