;
coinex

تاریخ پخش سریال نام من (My Name) [+ داستان و بازیگران]

سریال My Name یکی از جدیدترین کیدراماهای نتفلیکس است. خوشبختانه تاریخ پخش سریال نام من (My Name) مشخص شده است و به زودی شاهد پخش آن هستیم.

پس از آنکه سریال کره‌ای اسکویید گیم از نتفلیکس پخش شد و توانست به سرعت محبوب و مشهور شود، کیدراما بیش از پیش در بین مردم شناخته می‌شود. سریال نام من نیز یکی دیگر از سریال‌های نتفلیکس است که با نام Undercover نیز شناخته می‌شود.

طبق گفته این شبکه، تاریخ پخش سریال نام من (My Name) در 15 اکتبر (23 مهرماه) بوده و قرار است این سریال اکشن همانند سریال بازی مرکب به صورت یکجا پخش شود. اما از لیست بازیگران سریال کره ای نام من و همینطور داستان سریال My Name چه می‌دانیم؟

تاریخ پخش سریال نام من (My Name)

سریال کره‌ای جدید نتفلیکس، My Name است که در روز جمعه 23 مهرماه در 10 قسمت از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. به طور کلی این کیدراما در ژانرهای اکشن، عاشقانه، جنایی و درام قرار می‌گیرد.

این سریال جدید را Kim Ba Da نوشته و توسط Kim Jin Min کارگردانی شده که قبلا نیز در زمینه ساخت سریال‌های ترسناک موفق عمل کرده است. این کارگردان سریال‌های جنایی فوق برنامه (Extracurricular) و وکیل خلافکار (Lawless Lawyer) را در کارنامه خود دارد. بنابراین انتظار می‌رود این سریال بتواند به یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 تبدیل شود.

تاریخ پخش سریال نام من (My Name)

داستان سریال My Name درباره دختری جوان به نام بوده که به دنبال پیداکردن حقایق پشت مرگ پدرش است. او سعی دارد با فهمیدن حقایق، انتقام مرگ پدرش را از مقصر آن بگیرد.

به همین خاطر، او عضو یک گروه خلاف کار بزرگ شده و سعی می‌کند اعتماد رئیس خلافکاران را جلب کند. او پس از کسب اعتماد رئیس گروه، مخفیانه وارد نیروی پلیس می‌شود و به دنبال حقیقت می‌گردد.

فیلمبرداری این کیدرامای اکشن و مهیج در مارس امسال آغاز شد و پس از گذشت 4 ماه به اتمام رسید. حال که تاریخ پخش سریال کره ای My Name مشخص است، باید منتظر بمانیم و ببینیم این سریال می‌تواند همانند اسکویید گیم جزء بهترین سریال های کره ای نتفلیکس قرار بگیرد. شما می‌توانید تریلر سریال My Name را در یوتیوب تماشا کنید.

گذشته از این، بد نیست نگاهی به بازیگران سریال کره ای نام من نیز داشته باشیم چرا که این سریال علاوه بر داشتن تیم سازندگان قوی، از بازیگران مطرحی نیز برخوردار است. بنابراین ادامه این گفتار را از دست ندهید.

بازیگران سریال My Name

تاریخ پخش سریال نام من (My Name)

در سریال نتفلیکس نام من، هان سو هی (Han So Hee) در نقش یون جی وو بازی می‌کند. این بازیگر از سال 2016 تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. او قبلا در سریال‌های محبوبی همچون دنیای متاهلی (The World of the Married)، گل پول (Money Flower)، با وجود اینکه می‌دانم (Nevertheless) و شاهزاده 100 روزه من (100 Days My Prince) بازی کرده است.

آن بو هیون (Ahn Bo Hyun) از دیگر بازیگران سریال My Name است که نقش جون پیل گو را بازی می‌کند. وی فعالیت بازیگری خود را از سال 2014 آغاز نموده و سریال‌های محبوب سلول‌های یومی (Yumi’s Cells)، زندگی شخص او (Her Private Life)، کایروس (Kairos)، کلاس ایته وون (Itaewon Class) و نسل خورشید (Descendants of the Sun) را در کارنامه بازیگری خود دارد.

در بین بازیگران سریال Undercover نام پارک هی سون (Park Hee Soon) نیز به چشم می‌خورد. او قبلا در سریال جهان زیبا (Beautiful World) به ایفای نقش پرداخته است. در این کیدراما پارک هی سون نقش چویی مو جی را بازی می‌کند.

علاوه بر موارد بالا، کیم سانگ هو (Kim Sang Ho) در نقش Cha Gi Ho، لی هاک جو (Lee Hak Joo) در نقش Jung Tae Joo، جانگ یول (Jang Yool) در نقش Do Gang Jae نیز در این سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: whats on netflix

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال نام من (My Name) و بازیگران این سریال چیست؟ به نظر شما این کیدراما می‌تواند همانند اسکویید گیم بین افراد محبوب شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    خیلی باحال بود من خیلی خوشم اومد واقعا سریال جذابی بود

    پاسخ

    عجب سریال خفن و جذابی بود.فوق العاده بود.یکی از بهترین سریالهایی بود که تا الان دیدم.همه ی بازیگرها واقعا بی نظیر بازی کردن.خیلی لذت بردم از دیدن این سریال.قسمت آخرش خیلی ناراحت کننده بود.

    پاسخ

    واقعا سریال بینظیری بود ولی خیلیم غمگین بود

    فصل دو داره؟

    پاسخ

    سریالش خیلی جذابه میشه سریال های مشابه این سریال رو معرفی کنید؟

    پاسخ