;
coinex

فروش فوق العاده ایران خودرو 20 مهر 1400 [+جزئیات نحوه ثبت نام]

فروش فوق العاده ایران خودرو 20 مهر 1400 از امروز آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این طرح چهار خودرو با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهد شد.

طرح فروش فوق العاده مرحله بیست و چهارم ایران خودرو از امروز 20 مهر ماه 1400 آغاز شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در این طرح قرار است چهار خودرو به صورت قرعه‌کشی تحویل داده شود.

پس از فروش یکساله ایران خودرو در هفته گذشته حالا قرار است که بیست و چهارمین مرحله این قرعه‌کشی انجام شود. در این طرح ایران خودرو قصد دارد از رانا پلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربو شارژ و پارس بنزینی رونمایی نماید. در ادامه تکراتو همراه ما باشید.

فروش فوق العاده ایران خودرو 20 مهر 1400

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو قرار است که این بار با چهار خودرو از امروز آغاز شود و تا سه روز در تاریخ 23 مهر ماه قرعه‌کشی شود. متقاضیان می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام در سامانه ایران خودرو اقدام نمایند.

گفتنی است که در این طرح نیز مانند سایر قرعه‌کشی‌های گذشته محدودیت‌های سابق جاری است و کسانی که به نام خود پلاک فعال دارند امکان ثبت نام نخواهند داشت. همچنین اگر در ادوار قبلی برنده شده‌اید امکان ثبت نام ندارید.

فروش فوق العاده ایران خودرو 20 مهر 1400

موعد تحویل این خودروها 3 ماهه است و تاریخ فک رهن آنها یکسال پس از دریافت خودرو خواهد بود. در این طرح، همان‌طور که گفتیم رانا پلاس در چهار رنگ سفید، نقره‌ای، خاکستری و مشکی با قیمت تقریبی 180 میلیون تومان عرضه می‌شود. همچنین پژو 207 دنده دستی سقف شیشه‌ای علاوه بر رنگ بندی مذکور، قرمز و آبی کاسپین خواهد داشت و قیمت آن 216 میلیون تومان خواهد بود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نیز در چهار رنگ و مانند رانا پلاس عرضه می‌شود. قیمت مصوب این خودرو تقریبا 390 میلیون تومان است. آخرین خودرو نیز پارس بنزینی است که با قیمت مصوب 140 میلیون تومان و از طریق قرعه‌کشی تحویل برندگان داده خواهد شد.

زمان قرعه‌کشی روز بعد از اتمام ثبت نام است و متقاضیانی که برنده قرعه‌کشی می‌شوند حدود یک هفته فرصت دارند نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش فوق العاده ایران خودرو 20 مهر 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر