;
coinex

رندرهای گلکسی اس 22 اولترا منتشر شد

پس از انتظارات فراوان در مورد سری بعدی پرچمداران سامسونگ بالاخره رندرهای گلکسی اس 22 اولترا منتشر شد و طراحی این گوشی نسبت به قبل تغییرکرده است.

شواهد حاکی از این است که مدل جدید گوشی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ که یکی از پرچمداران این کمپانی است، به نسبت مدل قبل خود تغییرات زیادی نکرده است بلکه مانند مدل گلکسی نوت در آن قلم s pen در جایی مخصوص بر روی پنل گوشی تعبیه شده است.

کمپانی سامسونگ سخت در حال کار و تلاش روی نسل جدید گوشی‌های پرچمدار هوشمند سری اس است. این کمپانی تلاش می‌کند تا در سال آینده طرفدارانش را با سری جدیدی از گوشی‌های سامسونگ  از نوع S22 اولترا غافل گیر کند.

رندرهای گلکسی اس 22 اولترا

انتظارها به پایان رسید و بالاخره پس از چندین روز حدس و گمانه‌زنی و منتشرشدن تصاویری غیر رسمی از مدل جدید سامسونگ اولین تصاویر رسمی از قاب گلکسی اس 22 اولترا از یک کارخانه چینی در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

باتوجه به تصاویر به دست آمده از این گوشی جدید ساخت و طراحی این مدل با نسل‌های قبلی این برند تفاوت چندانی ندارد و بیشتر به گلکسی نوت شبیه است.

رندرهای گلکسی اس 22 اولترا

در نسل قبل مدل گلکسی از قلم Spen پشتیبانی نشده بود و این در حالی بود که همه امیدوار بودن که در نسل جدید سامسونگ جایگاهی اختصاصی برای این قلم در نظر بگیرد که با توجه به تصاویر به دست آمده از این سری جدید برای قلم اس پِن در این مدل جایگاهی تعبیه شده است.

باتوجه به تصاویر به دست آمده و برخی احتمالات این مدل گوشی دارای صفحه نمایشی 6.8 اینچی با وضوح 1440 و حدود 8.9 میلی‌متر ضخامت است. این گوشی احتمالا از پردازنده اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 888، دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد.

در قسمت پنل پشتی گوشی چهار دوربین و یک فلش به صورت عمودی تعبیه شده و در قسمت پایین گوشی بلندگو و میکروفون و در کنار این موارد قلم Spen قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:اخبار

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر