;
coinex

سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا چگونه است؟

سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا آیا ممکن است. اما نیاز به ترفندهایی دارد که در این نوشتار قصد آموزش آن‌ها را داریم. با ما تا پایان همراه باشید.

تلگرام از جمله محبوب ترین پیامرسان های دنیاست که هر باره در هر به روزرسانی جدید قابلیت های خوبی ارائه می کند. این سرویس هربار با ارائه قابلیتی جدید یا حتی رفع یکی از مشکلات رایج در پیامرسان خود همواره کاربرانش را خشنود نگه داشته و این دلیل استقبال بزرگ اخیر از این پیامرسان است.

در مدتی که مسئله حریم خصوصی واتساپ مطرح شد،‌ بسیاری کاربران واتساپ به تلگرام کوچ کردند و اخیرا و با توجه به اختلا چندساعته در پلتفرم های تحت مالکیت فیسبوک که واتساپ یکی از آن ها بود،‌ باز هم کاربران پرشماری به تلگرام پیوستند تا شمار کاربران تلگرام بیش از پیش افزایش یابد.

آخرین به روزرسانی تلگرام آما آبستن قابلیت جدیدی بود که سبب می شود شما در یک گروه بفهمید چه کسانی پیامتان را سین کرده اند. اما این قابلیت به مذاق همه خوش نیامده و حالا سوال بسیاری افراد این است که چگونه باید این قابلیت را دور زد؟ با ما در دور زدن Group Read receipts همراه باشید.

سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا

تا پیش از این اگر پیامی در یک گروه شلوع و پرجمعیت یا حتی کم جمعیت می فرستادید بعید بود بتوانید به سادگی متوجه شوید چه کسی آن را سین کرده است. اما بلافاصله با اولین سین خوردن،‌ دو تیک شدن پیام سبب می شد تا شما متوجه نشوید چه کسی پیام را دیده.

قابلیت جدید تلگرام اما که در آخرین به روز رسانی ارائه شده است اجازه می دهد تا با لمس پیام متوجه شوید چه کسانی پیام را سین کرده اند. البته تلگرام به علت مسائل مربوط به حریم خصوصی،‌ برای این قابلیت محدودیتی در نظر گرفته و آن یعنی تنها تا 7 روز پس از ارسال پیام جزئیات آن قابل مشاهده است.

اما افرادی که میلی به این قابلیت ندارند و دوست دارند سین شدن پیام گروه تلگرامی توسط ایشان به اطلاع فرستنده برسد برای دیدن پیام گروه بدون فهمیدن دیگران چه راهی دارند؟ این مطلب را به برخی ترفندها برای دور زدن Group Read receipts اختصاص دادیم. با ما باشید.

استفاده از تلگرام ایکس :‌ دیدن پیام گروه بدون فهمیدن دیگران

برای دور زدن آپدیت جدید تلگرام شما راه های مختلفی دارید. شاید بهترین موارد استفاده از تلگرام ایکس نسخه رسمی و مورد تایید دورف باشد که به عنوان یک نسخه بهتر ارائه شده است. از سویی موبوگرام نیز نسخه معروف و ایرانی تلگرام است که با قابلیت های خود چنین امکانی را به افراد می دهد.

یکی از بهترین گزینه های در دسترس همه ما،‌ استفاده از نسخه اختصاصی و تایید شده تلگرام است که قابلیت های جذابی دارد. این نسخه که به نام تلگرام ایکس شناخته می شود و طراحی لوگوی آن به رنگ مشکی است قابلیتی شبیه به عملکرد تلگرام در iOS دارد که سبب دیدن پیام گروه بدون فهمیدن دیگران خواهد شد.

سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا

این قابلیت که با نام پیش نمایش چت یا پیام شناخته می شود، سبب می شود تا بعد از انتخاب چت، به جای علامت دار شدن آن،‌ پیش نمایشی از محتوای چت به نمایش درآید. این حالت برای گروه ها و چت های شخصی قابل استفاده است و با عرضه تلگرام ایکس به اندروید نیز آمده است.

البته محدودیت این ترفند این است که تنها پیام هایی که در یک صفحه چت استاندارد جا بشود قابل نمایش است و شما امکان اسکرول کردن برای دیدن پیام های بالاتر و قدیمی تر را ندارید. اما هرچه باشد ترفند امن تری است.

استفاده از حالت روح موبوگرام : سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا

امکان دیگری که برای مشاهده گروه تلگرام بدون فهمیدن دیگران در دسترس شماست،‌ استفاده از سرویس‌های ایرانی و مود شده تلگرام است. یکی از معروف‌ترین این نسخه‌های مود شده موبوگرام است که کاربران زیادی دارد و از آن استقبال زیادی شده است.

سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا

یکی از قابلیت‌های جذاب موبوگرام که در این مورد خاص یعنی دور زدن آپدیت جدید تلگرام به کار شما خواهد آمد حالت روح این سرویس است. شما با روشن کردن حالت روح موبوگرام قادر به سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا خواهید بود.

برای اینکار البته باید به ریسک های داشتن یک نسخه ایرانی مود شده از تلگرام رضایت دهید. بلافاصله بعد از نصب موبوگرام از طریق نوار کشویی سمت چپ برنامه که برای دسترسی به تنظیمات به کار می رود می توانید حالت روح را فعال کنید. کلید شیشه ای حالت روح دقیقا مقابل تصویر پروفایل شما در نوار کشویی موبوگرام قرار دارد.

سین کردن پیام گروه تلگرام بدون فهمیدن اعضا

با فعال کردن حالت روح شما به سادگی می توانید وارد هر گفتگوی شخصی یا گروهی شوید و بدون اینکه اثری از سین خوردن پیام باقی بماند،‌ پیام ها را اسکرول کرده،‌ چت های قدیمی تر را نیز ببینید. البته این تنها موبوگرام نیست که حالت روح را به شما ارائه می دهد، ما پیشتر به همه  نسخه های مود شده تلگرام با قابلیت روح پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشاهده گروه تلگرام بدون فهمیدن دیگران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر