;
coinex

تریلر جدید بازی کال آف دیوتی ونگارد (Call of Duty Vanguard) منتشر شد

بالاخره اخبار جدیدی از نسخه جدید کال آف دیوتی منتشر شد. امروز تریلر جدید بازی کال آف دیوتی ونگارد منتشر شد و قرار است که به زودی عرضه شود.

حدود چند هفته دیگر تا عرضه بازی کال آف دیوتی : ونگارد مانده بود که کمپانی اکتیویژن تریلر این بازی مهیج را که بیشتر روی نمایش داستان بازی تمرکز دارد را منتشر کرد.

کال آف دیوتی: ونگارد یکی از مجموعه بازی‌های تیراندازی شخص اول است. این بازی مهیج که ابتدا در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی اکتیویژن منتشر شد و تمرکز آن روی جنگ جهانی دوم بود با گذشت زمان به سمت جنگ سرد و دنیای آینده رفته و این گونه بازی‌ها را عرضه کرده است. آخرین عنوان بازی، ندای وظیفه: جنگ سرد در ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شده‌ است.

تریلر جدید بازی کال آف دیوتی ونگارد

سازندگان این بازی قصد دارند که گیمرهای این بازی را به چهار جبهه مختلف نظامی در جنگ جهانی دوم ببرند. کمپین ونگارد در طول جنگ جهانی دوم در چهار خط مقدم اقیانوس آرام، غرب، شرق و شمال آفریقا متمرکز شده است. اما نباید از زامبی‌ها که کمپین داستانی جداگانه خود را دارند غافل شد.

کمپین داستانی اصلی را طبق معمول استودیو اسلج همر می‌سازد و استودیو تری آرک بخش مربوط به زامبی این فیلم را برعهده گرفته است. ناگفته نماند که استودیو تری آرک و استودیو اسلج  همر هر دو از زیر مجموعه‌های اکتیویژن هستند.

تریلر جدید بازی کال آف دیوتی ونگارد

در بخش داستانی بازی کال آف دیوتی بازیگرانی چون آرتور کینگزلی، لوکاس ریگز، وید جکسون و از همه مهمتر پالینا پترووا با نقش آفرینی لورا بیلی به عنوان شخصیت‌های اصلی داستان معرفی شده‌اند. این چهار سرباز پس از مرگ هیتلر با تشکیل گروه به دنبال کشتن جایگزین او هستند‌.

پنجم نوامبر(۱۴ آبان) بازی مهیج کال آف دیوتی عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند این بازی را برای سری x، سری s، و سری وان ایکس باکس و سری ۴ و ۵ پلی استیشن و کامپیوتر‌های شخصی خریداری کنند.

برای تماشای تریلر بازی کال آف دیوتی ونگارد در یویتوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدید بازی کال آف دیوتی ونگارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر