;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال مارکت موو یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال MarketMove : مارکت موو یا MarketMove یک پلتفرم در حوزه DeFi است که ارز دیجیتال آن با نماد MOVE شناخته می شود. MarketMove یک پروژه انقلابی در فضای دیفای است که ترکیبی از موارد استفاده از بازی با استفاده از AI با استفاده از پاداش Tokenomics می باشد.

در وب سایت رسمی مارکت موو نوشته شده «ما درک می کنیم که داشتن کنترل کامل روی دارایی و سرمایه خود را تا چه میزان ضروری است و آن را کاملا درک کنیم. به همین دلیل ما روی App MarketMove کار کرده ایم که یک راه حل حرفه ای برای سرمایه گذاری در شبکه BSC است.»

ین رمزارز در شبکه BSC و تحت استاندارد BEP20 ساخته شده و شما می توانید از صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap اقدام به خرید و فروش آن کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال MarketMove

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز دش است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز MarketMove کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت MarketMove را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می‌تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت MarketMove

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز MarketMove و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت‌های قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز MarketMove می‌توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.

نمودار تکنیکال این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال MarketMove

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

پروژه های حوزه دیفای در میانه سال 2021 توانستند رشد قابل توجهی داشته باشند و هرکدام سعی می کنند با نوآوری و ارائه خدمات جذاب تر در توسعه فرایند های مالی غیرمتمرکز نقشی مفید داشته باشند تا فعالان حوزه کریپتوکارنسی به آن ها اعتماد کنند. هنوز ریسک های بسیاری درباره دیفای وجود دارد بنابراین حتما اصول مدیریت سرمایه و ریسک را رعایت کنید.

برای پیش بینی قیمت رمزارزها لازم است فاکتورهای متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز های دیجیتال رمزنگاری شده و … را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال MarketMove

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove

در قدم نخست شما باید یک حساب بایننس ایجاد کنید. در قدم بعدی برای ارسال پول به حساب کیف پول Crypto خود در Binance یا باید مستقیماً از طریق حساب بانکی خود از طریق انتقال پول SWIFT استفاده کنید یا می توانید از کارت اعتباری/بدهی خود بهره بگیرید. در این بخش ما  شما را در مورد نحوه استفاده از کارت اعتباری خود راهنمایی می‌کنیم.

مکان نمای ماوس خود را به برگه «Buy Crypto» موجود در نوار بالا ببرید و منوی کرکره ای را فعال کنید. سپس ارز ، به عنوان مثال ، دلار آمریکا را انتخاب کنید و روی «کارت اعتباری/ بدهی» کلیک کنید تا شما را به مرحله بعدی هدایت کند.

شما به صفحه بعدی هدایت می شوید. در این صفحه گزینه هایی برای انتخاب بیت کوین مورد نظر (Select BTC) و مبلغ مورد نیاز برای خرید مقدار بیت کوین دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد.

کل مبلغی که باید هزینه کنید با توجه به مقدار بیت کوین مورد درخواست شما و قیمت بازار منطبق در آن زمان (با احتساب همه هزینه ها) نمایش داده می شود. با این حال، می توانید ابتدا کل هزینه را تنظیم کنید و سپس سیستم به طور خودکار مبلغ سفارش را برای شما محاسبه می کند.

در مرحله بعد ، روی خرید BTC کلیک کنید. پنجره ای که شامل تمام جزئیات سفارش شما باشد ظاهر می شود. با این حال ، قبل از تأیید سفارش خود ، باید سلب مسئولیت و شرایط استفاده را مطالعه کنید. پس از رضایت، با تیک زدن برگه سفارش خود را تأیید کرده و به «رفتن به پرداخت» بروید.

اطلاعات کارت اعتباری و اطلاعات شخصی خود را نیز وارد کنید. پس از اتمام کار ، باید روی «اکنون پرداخت کنید» کلیک کنید و به آن فرصت دهید تا اطلاعات خود را تأیید کنید.

در صورت نیاز به اولین پرداخت سیمپلکس شما از طریق کد ارسال شده از طریق ایمیل یا پیام کوتاه ، باید از ایمیل و شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنید. با باز کردن پیوند در ایمیل خود و وارد کردن کد دریافت شده از طریق پیامک، مراحل تأیید را تکمیل کنید. پس از انجام همه موارد بالا ، می توانید روی «ادامه» کلیک کنید.

در مرحله بعد تأیید هویت از طریق استفاده از یک سند رسمی انجام می شود. اساساً عکس سند شناسایی خود را همراه با مشخصات شخصی خود بارگذاری کرده و روی برگه «بارگذاری سند» کلیک کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال MarketMove

پس از شارژ کردن حساب بایننس و خرید مقداری بیت کوین اکنون باید به بهترین کیف پول این رمزارز یعنی متاماسک (متامسک) وصل شده و آن با بایننس کانکت کنید.

پس از آن نشانگر را روی نام حساب در بالای پنجره نگه دارید ، که «Copy to clipboard» را نشان می دهد

روی نام حساب کلیک کنید تا آدرس شما کپی شود

آدرس خود را در قسمت «گیرنده» در برنامه ای که BNB یا نشانه های خود را از آنجا ارسال می کنید بچسبانید.

مبلغی را که می خواهید ارسال کنید به همراه سایر مراحل لازم برای تکمیل و ارسال تراکنش انتخاب کنید و مطمئن شوید که شبکه انتقال «Binance Smart Chain (BSC) BEP20 (BSC)» را انتخاب کرده اید.

توجه: لطفاً برای اطلاع از نحوه انتقال BNB/نشانه های خود با سازمان برنامه ای که استفاده می کنید مشورت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر