;
coinex

تریلر بازی Guardians of the Galaxy منتشر شد

از آنجایی که دو هفته تا انتشار بازی نگهبانان کهکشان مانده، تریلر بازی Guardians of the Galaxy منتشر شد. برای تماشای این تریلر، با ما همراه باشید.

اسکوئر اینکس و استودیو Eidos Montreal تریلر هنگام عرضه نگهبانان کهکشان را منتشر کرده‌اند. Guardians of the Galaxy یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی با دوربین سوم‌شخص است.

گیمرها در این بازی فقط وظیفه‌ی کنترل استار لرد را برعهده دارد. اما تصمیمات او روی کارهای اعضای مختلف تاثیر می‌گذارند و وی می‌تواند از توانایی‌های اعضای مختلف تیم بهره ببرد.

تریلر بازی Guardians of the Galaxy منتشر شد

مدت زیادی تا انتشار بازی کهکشان نگهبان باقی نمانده و انتشار تریلری از این بازی گیمرها بیش از پیش در انتظار Guardians of the Galaxy هستند. در این تریلر لانچ شده می‌بینیم که استارلرد در حال سخنرانی برای نگهبانان بوده و پس از زدن دکمه پخشِ واکمن بازی آغاز می‌شود.

این تریلر لباس‌های مختلف شخصیت‌ها از کمیک بوک‌ها و دنیای سینمایی مارول را نیز به ما نشان می‌دهد. کسانی که بازی Guardians of the Galaxy را پیش‌خرید کرده باشند، چندین دست لباس‌ کلاسیک به آنها داده می‌شود.

اگر شما نسخه Cosmic Deluxe را خریداری کنید، دو اسکین اضافه را برای شخصیت استار لرد دریافت خواهید کرد که سیتی لرد و سان لرد نام دارند. تریلر بازی Guardians of the Galaxy اطلاعات چندانی از داستان با ما در میان قرار نمی‌دهد ولی در انتها یک شخصیت مرموز به ما نمایش داده می‌شود.

تریلر بازی Guardians of the Galaxy

در این بازی پنج نگهبان برای حل مشکلی تلاش می‌کنند که خود آن‌ها در ایجاد آن سهیم بوده‌اند. چندین سال از یک جنگ بزرگ کیهانی گذشته و در حالی که جهان هنوز با عواقب آن جنگ دست و پنجه نرم می‌کند، گروه نگهبانان کهکشان شکل می‌گیرد.

در پایان یکی از ماموریت‌ها، دو نفر از اعضای گروه شرط‌بندی احمقانه‌ای می‌کنند. این شرط‌بندی عواقب بدی به همراه دارد و اگر آن‌ها مسئولیت خود را در قبال این اشتباه نپذیرند و مقابل آن ایستادگی نکنند، زنجیره‌ای از رویدادهای خطرناک کل جهان را تهدید خواهد کرد.

همچنین در Guardians of the Galaxy شما تنها می‌توانید با استار لرد بازی کنید و بر کنترل دیگر شخصیت‌ها نظارت ندارید. او به عنوان رهبر گروه باید در مورد شیوه مواجهه با مشکلات و موقعیت‌های خاص تصمیم‌گیری کنید که این بر نحوه پیشبرد داستان اثر گذار خواهد بود.

بازی نگهبان کهکشان در تاریخ 4 آبان 1400 برای پی‌سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازی می‌تواند رضایت گیمرها را جلب کند یا خیر.

برای تماشای تریلر بازی نگهبان کهکشان در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر بازی Guardians of the Galaxy چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر