;
coinex

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) ؛ نحوه ثبت نام، آموزش کار و خرید و فروش

Shiba Inu اخیرا یک پلتفرم مبادله‌ای را برای ارزهای دیجیتال خود راه اندازی کرده است. در این مقاله قصد داریم به جزئیات صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) بپردازیم.

ShibaSwap در واقع در 6 ژوئیه 2021 لانچ شده و پس از پیدایش آن، ارزهای این پلتفرم با یک رشد 3 درصدی روبه‌رو شده‌اند. همچنین ایلان ماسک نیز در این رشد و حتی رشد ارز Shiba Inu مشارکت کرده است. با راه انداری صرافی شیبا سواپ بستری برای معامله کنندگان ارز شیبا فراهم شد.

رمز ارز Shiba Inu به قاتل دوج کوین معروف است، یعنی به منظور مخالفت با دوج کوین معرفی می‌شود. سازنده‌های این رمز ارز در برنامه‌های خود قصد دارند این رمز ارز را به یکی از محبوب‌ترین ارزها تبدیل کنند. در برنامه‌های خود آن‌ها پلتفرم مبادله‌ای با نام صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) را به وجود آورده‌اند.

در حال حاضر سه کوین با نام‌های SHIB ،LEASH و BONE در شیبا سوآپ موجود است. شیبا سوآپ به عنوان یک پلتفرم غیر متمرکز تصمیم گرفته است در شبکه بلاکچین اتریوم بماند. در ادامه قصد داریم به جزئیات صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) بپردازیم.

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)

روش‌های متعددی برای به کار گیری صرافی شیبا سواپ وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از: dig ،fetch ،bury ،swap ،bonefolio و woof. سرمایه گذاران در این صرافی برای مشاهده نقدینگی باید به کیف پول دیجیتالی خود متصل شوند. شیبا سوآپ می‌تواند هر گونه توکن unswap و SushiSwap LP را به بهترین شکل ممکن بازیابی کند.

متاسفانه کمی به کوین شیبا اینو کم لطفی شد و سرمایه گذاران توجه زیادی به آن نکردند و در آخر می‌توان گفت از آن سود زیادی نبرده‌اند اما به هر حال هنور هم دیر نیست. علاقه‌مندان هنوز هم می‌توانند بر روی این ارز سرمایه گذاری کنند و وارد بازار معامله‌ای بشوند.

این کوین نیز مبتنی بر اتریوم بوده و همانطور که گفتیم هدف آن از میان برداشتن دوج کوین است. با راه اندازی صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) بسیاری از معامله کنندگان با دیدگاه دیگری به این رمز ارز نگاه می‌کنند و آن را جدی‌تر می‌بینند.

همانطور که گفتیم شیبا سوآپ یک صرافی غیر متمرکز رمز ارز است که به طور خاص بر روی سه کوین مرتبط با شیبا تمرکز دارد. کوین bone تا زمان راه اندازی این صرافی در دسترس نبود اما به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

قرار بر این بود که صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) در ماه می هم‌زمان با رشد بی‌نظیر شیبا اینو رو نمایی شود اما به یک تاخیر کوتاه روبه‌رو شده و در ماه ژوئن عرضه شده است. حالا که این صرافی به طور کامل در دسترس عموم قرار گرفته قصد داریم به نحوه استفاده و خرید از صرافی شیبا سواپ بپردازیم. همراه ما باشید.

روش های استفاده از صرافی شیبا سواپ

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) / آموزش کار با صرافی شیبا سواپ

حتما افرادی که از این صرافی استفاده می‌کنند و یا قصد استفاده از آن را دارند سوا‌ی‌های بسیار زیادی در رابطه با نحوه کار با این صرافی برایشان پیش آمده است. در این قسمت ما با برخی اصلاحات و روش‌های این صرافی با شما هستیم همچنین کارکرد آن‌ها نیز برای شما ذکر شده است.

  • Dig: با این روش شما می‌توانید نقدینگی خود را افزایش دهید و اگر بخواهید توکن های Bone دریافت کنید.
  • Fetch: در این مرحله شما میتوانید توکن های خود را به Bone تبدیل کنید.
  • Bury: در این قسمت از شیبا سواپ می‌توانید با توکن‌های خود را استیک کرده و سپس پاداش دریافت کنید.
  • Swap: در این قسمت قادر هستید ارزهای خود را با ارزهای دیگر مبادله و یا سواپ کنید.
  • Woof: در این پخش پاداش هایتان به شما عرضه می‌شود.
  • bonefolio: به شما این امکان را می‌دهد که پروفایل خود را در این قسمت مشاهده کنید.

آموزش کار با صرافی شیبا سواپ

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) / آموزش کار با صرافی شیبا سواپ

در این قسمت قصد داریم به آموزش ثبت نام در صرافی شیبا سواپ بپردازیم. در ابتدا برای کار با صرافی شیبا سواپ نیاز به یک کیف پول دیجیتال نظیر متا کاسک، کوین بیس و والت کانکت دارید.

اگر هر کدام از این کیف پول‌های مذکور را داشته باشید ثبت نام در صرفی شیبا سواپ بسیار برای شما ساده می‌شود. مراحل در کل بسیار ساده است. برای جفت کردن کیف پول خود با شیبا سواپ مراحل زیر را طی کنید. به راحتی این مراحل با هر دستگاهی حتی موبایلتان انجام پذیر است.

برای ثبت نام ابتدا به وب سایت شیبا سواپ بروید. برای جفت کردن کیف پول با شیبا سواپ connect wallet را در بالا صفحه سمت راست انتخاب کنید. کیف پول مورد نظر خود را در آنجا انتخاب کنید.

شما در این قسمت برای انتخاب کیف پول خود حق انتخاب دارید. شما می‌توانید یکی از کیف پول‌ها را با نام‌های MetaMask WalletConnect یا Coinbase Wallet انتخاب کنید. زمانی که کیف پول خود را انتخاب کردید، اجازه دسترسی و اتصال را به کیف پول خود بدهید. در ادامه قصد داریم به نحوه خرید از صرافی شیبا سواپ بپردازیم.

نحوه خرید از صرافی شیبا سواپ

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
خرید از صرافی شیبا سواپ

نحوه خرید از صرافی شیبا سواپ دقیق همانند بقیه صرافی‌ها نظیر پنکیک سواپ است و مانند آن‌ها عمل می‌کند. برای خرید از این صرافی مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید. در هوم پیج شیبا سواپ گزینه سواپ را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. در این گزینه هر کدام از ارزهایی را که قصد سواپ دارید را انتخاب کنید در این عکس اتریوم انتخاب شده است.

روی کادر باکس در زیر کلیک کنید تا توکنی را که میخواهید معامله شود. فرض کنید که شما توکن bone را ندارید و میخواهید آن را معامله کنید. شما میتوانید نام bone را تایپ کرده و آن را سرچ کنید. آیکون bone کارتونی با نمای قرمز است.

مقدار توکنی را که قصد مبادله دارید را انتخاب کنید. در آنجا هزینه نقدینگی برای شما به نمایش در آمده که 0.25% است. روی گزینه swap کلیک کرده و آن را انتخاب کنید. باری دیگر از شما می‌پرسد اگر از آن مطمئن هستید باری دیگر سواپ را بزنید.

در آن زمان Matamask شروع به لود شدن می‌کند. سپس از هزینه Gas مطلع خواهید شد، هزینه Gas در واقع، هزینه دیگری برای تبدیل از Ethereum به Bone است که باید پرداخت شود. در حال حاضر ، قیمت آن بسیار پایین است، زمانی که ما آن را امتحان کردیم قیمتش بین 10 تا 15 دلار بود اما در ماه می قیمت آن به بیش از 80 دلار افزایش یافته بود.

در نهایت برای کامل کردن این پروژه بر روی confirm یا همان تایید کلیک کرده و پس از آن کمی منتظر بمانید تا مراحل آن به طور کامل به اتمام برسد. امکان این وجود دارد که مبادله شما با شسکت همراه شود. اگر بر روی صفحه کلمه fail ظاهر شد باری دیگر پس از چند دقیقه امتحان کنید.

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
آموزش ثبت نام در صرافی شیبا سواپ

اگر پس از آنکه چندین بار امتحان کردید باز هم خطا نمایانگر شد، ممکن است مجبور شوید slippage tolerance را با استفاده از گزینه cog افزایش دهید. ما فکر نمی‌کنیم نیازی به انجام این کارها باشد زیرا ما خود با موفقیت از طریق همین مراحل مبادله مورد نظر خود را انجام دادیم.

منظور از نقدینگی چیست؟

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
آموزش ثبت نام در صرافی شیبا سواپ / نحوه ثبت نام در شیبا سواپ

در زمینه ارزهای رمزنگاری شده منظور از نقدینگی توانایی یک کوین برای تبدیل به پول نقد و یا کوین‌های دیگر است. موضوع نقدینگی برای همه دارایی ها از جمله ارزهای رمزنگاری شده بسیار اهمیت دارد. در واقع، سطوح نقدینگی پایین نشان دهنده نوسانات زیاد بازار است که باعث افزایش رمز ارزها می‌شود.

از طرفی سطوح نقدینگی بالا، بدین معنی است که بازار از نوسانات کمی در قیمت برخوردار بوده و مقدار آن ثابت است. شیبا سواپ به شما امکان این را میدهد که نقدینگی خود را تامین کنید و سپس به از آنجایی که 0.25% در ابتدا برای نقدینگی دریافت کرده بود متناسب با آن بین دارندگان نقدینگی توزیع شده و متناسب با آن پاداش می‌دهد.

برای دریافت نقدینگی شما باید توکن‌های تامین کننده نقدینگی خود را در woof استیکینگ واریز کنید. نکته قابل توجه در این است که وجه‌های شما به مدت 6 ماه در پلتفرم قفل بشوند وجود دارد. شما می توانید 33 درصد از بازپرداخت استیکینگ Woof خود را به صورت هفتگی مطالبه کنید، اما 67 درصد باقی مانده به مدت 6 ماه قفل خواهد شد.

نحوه تامین نقدینگی

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
نحوه ثبت نام در شیبا سواپ / آموزش کار با صرافی شیبا سواپ

این فرایند بسیار شبیه به مبادله ارزها است اما باید slippage را تنظیم کنید. برای تامین نقدینگی مراحل زیرا را به ترتیب انتخاب کنید. ابتدا روی گزینه Dig کلیک کرده و سپس نقدینگی را اضافه کنید.

اولین توکن خود را انتخاب کنید ما در عکس اتریوم را انتخاب کرده‌ایم، پس از آن دومین توکن خود را انتخاب کنید ما در اینجا از bone استفاده کرده‌ایم. بر روی آنها کلیک کرده و معامله را در متا ماسک تایید کنید.

چگونه می‌توان bone استیک کرد؟

صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap)
نحوه ثبت نام در شیبا سواپ

استیکینگ وجه شما را برای چند ماه قفل می‌کند اما همانطور که گفته‌اند شما میتوانید از Woof Returns پاداش دریافت کنید. هنگامی که Shib ، Leash یا Bone را استیک می‌کنید، در واقع xSHIB ، xLEASH یا tBONE دریافت خواهید کرد. این نشانه‌ها نشان دهنده سهم شما از استخر توکن‌ها است.

در حقیقت Woof Returns هفتگی توزیع می شود. در حال حاضر، آن‌ها APY یا همان درصد عملکرد سالانه را اعلام نمی‌کنند. برای استیک کردن شما باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

در ابتدا به قسمت Bury مراجعه کنید و سپس آن توکنی را که می‌خواهید در قسمت Bury بگذارید را انتخاب کرده و پس از آن توکنی را که می‌خواهید استیک کنید را نیز انتخاب کنید. برای انجام فرایند تایید را بزنید و پس از آن باید یک هزینه‌ای را برای به اتمام رساندن مراحل پرداخت کنید.

سخن نهایی

در تمامی سایت‌های معتبر که زیر نظر کارشناسان ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند به شما توصیه می‌شود که همیشه قدم‌های خود را مطمئن بردارید و در همه موارد احتیاط کنید. همچنین کوین هایی مانند شیبا اینو احتمال موفقیت طولانی مدت کمی دارند.

از طرفی دیگر همانطور که در اوایل سال مشاهده کردید این ارز سود خوبی را به سرمایه گذاران خود داده است، در واقع این نوع فرایند با ریسک بسیار زیادی همراه است. شما باید منتظر فرصت‌های مناسب بازاری بنشنید.

منابع: mightygadget , analyticsinsight

نظر شما در خصوص صرافی شیبا سواپ (ShibaSwap) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر