;
coinex

از آیفون اس ای 4 چه می دانیم ؟

کمپانی اپل محصولات متنوعی دارد. یکی از محصولات این کمپانی آیفون اس ای 4 است. در ادامه قصد داریم به جزئیات بیشتر آیفون اس ای 4 بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

شاید شما هم اخیر شایعات بسیاری را درباره لغو سری‌های iPhone SE شنیده باشید. اما با وجود این شایعات و پیش بینی‌ها کمپانی اپل قصد ندارد سری‌های iPhone SE را لغو کند.

بلکه در تلاش است این سری‌ها توسعه دهد و قرار است به زودی شاهد رونمایی نسل جدید ایفون‌های سری SEباشیم. در ادامه این نوشتار قصد داریم به جزئیات آیفون اس ای 4 بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

آیفون اس ای 4

همانطور که کمی قبل گفتیم قرار است به زودی نسل جدید سری‌های SE به بازار عرضه شوند. این شرکت می‌خواهد محصولی برای کاربرانی که سرمایه لازم برای خرید پرچمداران اپل ندارند نیز، داشته باشد. و همانطور که می‌دانید در بسیاری از موارد، سبد محصول گسترده تر به معنای درآمد بیشتر است. شایعات حاکی از آن است که جانشین آیفون اس ای 2020 با نام آیفون SE 3 بهار آینده معرفی خواهد شد.

طبق گفته توسعه دهندگان آیفون اس ای 4 یکی از قدرتمندترین گوشی 407 اینچی خواهد بود و می‌تواند همانند نسل‌های قبلی خود طرفدارن بسیار زیادی را پیدا کند. طبق شایعات نسل سوم آیفون SE در دسامبر یعنی اواخر آذر یا اوایل دی ماه شروع می‌شود.

این نسل قابلیت جدید و خلاقانه ای ندارد. همه چیز معمولی و خسته کننده خواهد بود. این تلفن هوشمند همچنان دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است. و از Touch ID در دکمه Home بهره می‌برد. آیفون SE 3 همانند نسل قبل، بدنه آیفون ۸ را به ارث می‌برد و از همان طراحی قدیمی برخوردار است.

از آیفون اس ای 4 چه می دانیم؟
آیفون اس ای 4 / مشخصات آیفون اس ای 4 / مشکلات آیفون 4 اس ای

همانطور که می‌دانید طراحی یک بدنه جدید دردسرساز و گرات قیمت است، به همین علت آسان‌تر است که یک دستگاه قدیمی را برداشته و سخت افزار جدید را در داخل آن نصب کرد. اپل A13 Bionic را در iPhone SE فعلی با A15 Bionic در iPhone SE 2022 جایگزین می‌کند. این تراشه می‌تواند پشتیبانی از شبکه نسل پنجم را برای این دستگاه به ارمغان بیاورد.

همانطور که می‌دانید کمپانی اپل به تازگی سری جدید تلفن‌های هوشمند آیفون 13 را روانه بازار کرده است و در عین حال قیمت مدل های قبلی مانند آیفون ۱۱ و ۱۲ را کاهش داده است. و همچنین تولید نسخه ۲۵۶ گیگابایتی iPhone XR و iPhone SE را متوقف کرده است.

حال بنا بر گزارشات اپل ۱۸ ماه پس از عرضه iPhone SE، تصمیم گرفت تولید گران ترین نسخه آن را متوقف کند. در حال حاضر کاربران تنها به نسخه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند دسترسی خواهند داشت. احتمالا این اقدام به دلیل واگذاری بخشی از خط تولید به آیفون های SE نسل جدید خواهد بود.

در حال حاضر ما احتمال می‌دهیم SE 2022 از طراحی نسل قبلی خود برخوردار باشد و همه تغییرات آنبه سخت افزار دستگاه معطوف می‌شوند. به احتمال بسیار زیاد محصول جدید همانند آیفون ۱۲ از تراشه A14 بایونیک بهره مند است. بنابراین، iPhone SE 3 اولین گوشی هوشمند از سری SE با پشتیبانی از اینترنت 5G خواهد بود.

از دیگر مشخصات iPhone SE 2020 می‌توان به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS (با رزولوشن ۱۳۳۴×۷۵۰ پیکسل)، تراشه شش هسته ای ۶۴ بیت A13 بایونیک، شصت و چهار، صد و بیست و هشت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی واید ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به همراه لرزشگیر اپتیکال، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، مجهز به سنسور اثر انگشت (تاچ آیدی)، باتری لیتیومی ۱۸۲۱ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات (شارژر موجود در جعبه تنها توان ۵ واتی دارد) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص آیفون اس ای 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر