;
coinex

از قلم هوشمند هوآوی (V Pencil) چه می دانیم ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که از قلم هوشمند هوآوی (V Pencil) چه اطلاعاتی در دسترس است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

هوآوی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های سازنده لوازم الکترونیکی است که طرفدارن بسیار زیادی دارد. اکثر محصولات این کمپانی بسیار باکیفیت هستند و می‌توان این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرد.

حال چند سالی است که در کنار امکانات سابق خود از قلم هوشمند هم استفاده می‌کند. در ادامه قصد داریم به جزئیات قلم هوشمند هوآوی (V Pencil) بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

قلم هوشمند هوآوی (V Pencil)

همانطور که کمی قبل گفتیم در چند سال اخیر کمپانی هوآوی دستگاه‌هایی با پشتیبانی از قلم را تولید و عرضه می‌کند. قلم‌های این شرکت که با نام تجاری M-Pencil به‌فروش می‌رسند. این قلم قابلیت‌های متنوعی دارد، برای مثال این قلم می‌تواند از چند دستگاه پشتیبانی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد از قلم یکسانی برای گوشی و تبلت سازگار با آن، به‌طور همزمان استفاده کنند.

درست چند ماه پیش بود که کمپانی هوآوی نسل دوم قلم محبوب خود با نام M-Pencil 2 را در کنار تبلت‌های جدید سری 2 MatePadرا به بازار عرضه کرد، اما این احتمال وجود دارد که ما امسال قلم دیگری را این کمپانی ببینیم که انتظار می‌رود با نام تجاری V-Pencil و درکنار گوشی تاشو جدید هواوی یعنی Mate V معرفی شود.

در چند هفته گذشته وب سایت LetsGoDigital متوجه شده که سازنده چینی برای علامت تجاری Huawei V-Pencil درخواست حق اختراعی را ثبت کرده است. حال به نظر می‌رسد که علامت تجاری این درخواست 12 مهر ماه به ثبت رسیده و انتظار می‌رود که قلم Huawei V-Pencil در کنار گوشی تاشو Huawei Mate V معرفی شود که طبق شایعات، برای عرضه در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است.

از قلم هوشمند هوآوی (V Pencil) چه می دانیم
قلم هوشمند هواوی / قلم هوشمند هوآوی (V Pencil)

بنابراین، دور از ذهن نیست که بگوییم این قلم مخصوص طراحی تاشو است. همان‌طور که سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ خود را با قلم مخصوصی به نام S Pen Fold Edition که برای دستگاهی تاشو طراحی شده بود، عرضه کرد.

با این حال حدس و گمان بسیاری وجود دارد که اگر V-Pencil واقعاً با Huawei Mate V سازگار باشد، ممکن است این گوشی تاشو دارای طراحی صدفی گلکسی زد فلیپ ۳ نبوده و ظاهری متفاوت داشته باشد.

همچنین ممکن است به جای شباهت به گلکسی زد فلیپ ۳ مشابه Mate X2 باشد. Mate X2 در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد و توانست در مدت کوتاهی طرفدارن بسیار زیادی پیدا کند.

مشخصات گوشی تاشو Mate V هنوز ناشناخته است اما انتظار می‌رود که قدرت آن توسط تراشه Kirin 9000 4G تأمین شود و طبق نقل‌قولی که پیش از این و از طریق RODENT950 در توییتر منتشر شده بود، از همان مکانیزم لولا فلزی مایع موجود در Mate X2 استفاده خواهد کرد.

صد در صد این محصول هم مانند دیگر محصولات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند در بازه زمانی کوتاهی عملکرد عالی خود را به کاربران نشان دهد. اگر از طرفدارن برند هوآوی هستید این محصول جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قلم هوشمند هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر