;
coinex

جزئیات رویداد 28 مهر سامسونگ اعلام شد [+محصولات رویداد Galaxy unpacked]

رویداد Unpacked سامسونگ در همین ماه برگزار می‌شود. در ادامه جزئیات رویداد 28 مهر سامسونگ را برسی می‌کنیم. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

سامسونگ یکی از بزرگترین کمپانی ‌های لوازم هوشمند بوده که محصولاتی با کیفیت بسیار عالی با قیمتی‌های مقرون و به صرفه‌ را به بازار عرضه می‌کند. چندی پیش متوجه شدیم رویداد Unpacked سامسونگ در همین ماه برگزار می‌شود. از این رو برای اطلاع از جزئیات رویداد 28 مهر سامسونگ با تکراتو همراه باشید.

جزئیات رویداد 28 مهر سامسونگ

کمپانی سامسونگ معمولاً رویداد‌های بزرگ رونمایی از محصولات خود را با نام Unpacked برگزار می‌کند و در اکثر مواقع ستاره این رویداد‌ها گوشی‌های هوشمند سامسونگ هستند.

حال می‌دانیم مراسم Unpacked جدید سامسونگ در این ماه برگزار می‌شود، اما با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در این مراسم Galaxy S21 FE جایگاه خاصی ندارد و در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

با توجه به شایعات سامسونگ در حال حذف کردن تمام صفحات مربوط به Galaxy S21 FE است و این گوشی معرفی نمی‌شود. اما به گزارش Phonearena، سامسونگ طی هفته آینده، رویداد Unpacked جدید خود را برگزار می‌کند.

هنوز اخبار خاصی از رویداد Unpacked منتشر نشده و ما اطلاعاتی درباره جزئیات برگزاری این رویداد نداریم. رویداد Unpacked Part 2، قرار است چهارمین رویداد Unpacked کره‌ای‌ها طی سال جاری میلادی باشد. سامسونگ با انتشار پوستر رسمی از این مراسم Unpacked، افراد را به تماشای آن دعوت کرده است.

جزئیات رویداد 28 مهر سامسونگ اعلام شد [+محصولات رویداد Galaxy unpacked]
رویداد Unpacked سامسونگ / رویداد 28 مهر سامسونگ / Galaxy S21 FE
اگر علاقمند به مشاهده این رویداد جدید هستید می‌توانید رویداد Unpacked را به صورت زنده در یوتوی سامسونگ مشاهده کنید. ظاهراً Galaxy S21 FE سامسونگ، قرار بوده است حدود. ٢ ماه پیش معرفی شود. اما به دلیل کمبود جهانی تراشه، معرفی آن به تعویق افتاده است.

همچنین طبق اخبار و شایعات Galaxy S21 FE قرار بوده است که حتی تولید آن متوقف شود. اما هم اکنون، همه چیز در حال کنترل است. این گوشی، احتمالاً یک نسخه بسیار مشابه با Galaxy S21 است.

نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، دوربین اصلی سه گانه ١٢ مگاپیکسلی، باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی و تراشه Snapdragon 888، از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

هنوز مشخص نیست که عرضه عمومی این گوشی چه زمانی آغاز می‌شود، ‌اما معرفی این گوشی می‌تواند به فروش هر چه بیشتر این محصول کمک کند. لازم به ذکر است در برخی از شایعات جدید، جزئیات غم انگیزی برای خریداران وجود دارد.

با توجه به اطلاعات درز پیدا کرده باید تا اوایل سال آینده در انتظار بمانیم. اما مطمئناً تمام افراد تنها به رونمایی از Galaxy S21 FE در مراسم Unpacked جدید اعتقاد ندارند. برخی می‌گویند که سامسونگ در این مراسم، از رنگ جدید Galaxy Z Flip 3 رونمایی می‌کند. برخی دیگر می‌گویند که در این مراسم، از لوازم الکترونیکی خانه رونمایی خواهد شد.

در کل هیچ چیز خاصی مشخص نیست و سامسونگ جزئیات خاصی را از این مراسم منتشر نکرده است. اما اگر Galaxy S21 FE در این مراسم حضور داشته باشد، طبعا دیگر شاهد شایعات رونمایی یا عدم رونمایی آن نخواهیم بود!

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جزئیات رویداد 28 مهر سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر